Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
78 US$
  • Bar/lounge
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
69 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 94 US$ per nacht.

NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
NH Hotels
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
67 US$
  • Inclusief ontbijt
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Zwembad
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
128 US$
117 US$
CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 145 US$ per nacht.

Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
102 US$
  • Gratis parkeren
126 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
270 US$
14 juni 2018 beoordeeld

Een heerlijk weekend gehad in een top hotel. Het gevoel hebben dat je in een heel bijzonder hotel bent. Verwend te worden door zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand van station en centrum.
Met op de hoek het lekkerste Italiaanse restaurant van Maastricht

Kamertip: Kamer 123 met bad in het midden
14 juni 2018 beoordeeld

deur kon allen met geweld open stoelen zaten onder de stof tegels kapot in de badkamer wasbak was verstopt al met al is het zwaar tegen gevallen ik kom ook niet meer terug sorry misschien als ik een andere kamer had gehad was het misschien anders

Kamertip: ga eerst goed onderhoud doen
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Sita T, General Manager van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste mevrouw Pruijn,

Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij proberen dagelijks onze service te verbeteren en dat kan alleen met feedback als deze. We vinden het erg vervelend om te lezen dat jullie verblijf bij ons niet naar wens was.
Wij hebben de punten betreffende de kamer opgelost en besproken met de desbetreffende afdeling(en).
Graag zouden we u willen verzoeken uw telefoonnummer te mailen naar: mildred.snackers@edenhotels.nl, zodat we samen kunnen bekijken hoe wij weer in uw lijstje kunnen stijgen.

Hartelijke groeten,

Mildred Snackers - Namens team Designhotel

12 juni 2018 beoordeeld

We werden een warm welkom geheten. De kamer was groot, smaakvol en handig ingedeeld. Het bed sliep goed. Het ontbijtbuffet was uitstekend en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar weer!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
12 juni 2018 beoordeeld

Was super geslaagd weekend maastricht. Super bedden en goed ontbijt. Heerlijk weer. Engelse vrienden maastricht laten zien. Echt ontspannen met trein en eerste klas upgrate. Savonds heerlijk gegeten. Bij los amigos en pieke potloed

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Sita T, General Manager van Designhotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Beste Katja,

Bedankt voor je mooie review. Erg leuk dat jullie genoten hebben van een super geslaagd weekend in Maastricht en wat fijn dat wij daar aan hebben mogen bijdragen!

Graag weer tot gauw in Maastricht!~

Hartelijke groeten,

Mildred Heuts - Namens Team Designhotel

11 juni 2018 beoordeeld

geweldig hotel dicht bij centrum en ns station, zeer vriendelijk personeel,prachtige kamer met uitstekende badgelegenheid .kamer bevat super bedden ,koffie machine en koelkastje zijn ook aanwezig, ontbijt was erg goed ,

Kamertip: een extra lampje bij de wasbak ivm scheren zou gewenst zijn.