“Lekker en gezellig, direct aan het Vrijthof”
Beoordeling van Grand Café D'n Ingel

Grand Café D'n Ingel
Geclassificeerd als nr. 60 van 449 Restaurants in Maastricht
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Grand Café D'n Igel Waarom Grand Café ? Het is niet omdat het zo mooi past in onze Frans getinte stad, maar meer in de vorm van "groots" in wat wij willen zijn. Onze voorkant is zo smal en onopvallend, dat alleen diegene die binnenkomt de grootsheid van D'n Ingel kan ontdekken. Want eenmaal binnengekomen kun je letterlijk dat hele oude Maastrichtse gezegde toepassen: "Mestreech is neet breit mer laank" (Maastricht is niet breed maar lang). Daarbij zijn we net zo hoog als lang, dankzij de twee bovenverdiepingen, die geheel in hun oude glorie zijn gerestaureerd. Voor uw diner, lunch, vergadering, receptie of familiefeestje vindt u hier onze twee stijlkamers, de Gabriëlzaal en de Michaëlzaal. Maar ook dit maakt van een café nog geen Grand Café. Het interieur, de sfeer en ambiance zijn zeker bepalend voor het begrip Grand Café, maar uiteindelijk zijn het de medewerkers die toch de grootste duit in het zakje doen. Zonder hun enthousiasme en toewijding u als gast te bedienen zou "Grand" niet goed passen. In een modern café hoort een goede keuken. Onze chef en zijn staf staan weliswaar nooit in het voetlicht, maar ook zij presenteren het "Grand" door de hoge kwaliteit van hun gerechten. Dit alles, samen met een nooit aflatende oplettendheid, maakt naar onze mening van café D'n Ingel, met recht, al enige jaren Grand Café D'n Ingel, waar wij hopen u als gast (nog vaak) te mogen begroeten.
20 maart 2020 beoordeeld

Hier hebben we op een druilerige maartse middag een heerlijk frietje zuurvlees gegeten en een Ingel gedronken. Ondanks het feit dat je hier direct aan het Vrijthof zit heb je niet het idee dat je in een toeristenval trapt, al kan dat op drukke dagen misschien wel anders voelen. Wij zaten in ieder geval prinsheerlijk aan het raam en werden op een heel vriendelijke en attente manier bediend.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Het menu, 3 gangen, aan de prijs van 25,50 p/p is zeer goed.
Groot maar gezellig restaurant , gelegen aan het Vrijthof, vlotte vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier heerlijk eten met een gluten allergie! Aparte kaart voor gluten vrije gerechten en er wordt veel aandacht aan besteed. Ook zonder allergie heerlijk eten! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Dit Grand Café is gelegen aan het prachtige plein aan het Vrijthof. Het ziet er eerder uit als een bruin café maar men kan hier terecht voor een waaier aan lekker gebrachte gerechten tegen redelijke prijzen. De gevulde kipfilet met frietjes was een voltreffer qua smaak.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Superlekker gegeten. Bediening heel leuk. Eten topkwaliteit. Glutenvrij veel keus en heerlijk! Dikke aanrader

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Grand Café D'n Ingel bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Grand Café D'n Ingel geweest? Deel je ervaringen!