Hoogtepunten uit beoordelingen

93 beoordelingen
vanaf 26,02 US$
Meer info
Beoordeeld op 19 februari 2020

Een heel bijzondere collectie van kunstnijverheid van de jezuïeten. alles in of op mergel in de grotten van de Cannerberg. Dit moet je gezien hebben. Alleen met groep op afspraak te bezichtigen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019

Iets buiten Maastricht vlakbij Kanne ligt de Jezuïtenberg. Tijdens een tour die anderhalf uur duurt loop je door de groeve en ben je verbaasd over de vele schilderingen en beelden die ooit gemaakt zijn door de Jezuïetenorde.
Tip; Wij reden eerst verkeerd doordat we de Cannerweg volgden en vervolgens weer richting de stad uitkwamen. Rijd richting Kanne (België). Vlak voor de groeve wordt de Jezuïtenberg aan de rechterkant van de weg aangegeven.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 29 december 2019