“Sfeervol en heerlijk eten”
Beoordeling van Noon

Noon
Geclassificeerd als nr. 60 van 467 Restaurants in Maastricht
Wijk: Wyck
Wijk: Wyck
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant met zeer vriendelijk en kundig personeel. Wij zijn aangenaam verrast door de heerlijke gerechten en drankjes. Kortom het was top!

18 augustus 2021 beoordeeld

Prachtige plek, geweldig terras, ook binnen uit de kunst. Leuke bediening, lekker vlot, zeer behulpzaam en attent. Heerlijke gerechten op de kaart. Deze dag geluncht en gekozen voor de tonijnsalade. Wat een mooie smaken. Goed glas wijn erbij. Prijs/kwaliteit: hartstikke in orde. We komen snel terug.

14 augustus 2021 beoordeeld

Prachtige locatie, leuke sfeer, overheerlijk eten, vriendelijk personeel. Zeker een plek om naar terug te komen.

12 augustus 2021 beoordeeld

Een mooi plekje aan de maas, met zich op de voor ons mooiste kant van deze prachtige stad. Een hartelijk welkom door energiek en vrolijk personeel. Met zorg gecomponeerde gerechten, mooie presentatie op het bord. Bijzonder smakelijk. Zeer goede prijs/kwaliteit. Een aanrader.

8 augustus 2021 beoordeeld

Wij zijn hier vorig jaar augustus tijdens een lang weekend Maastricht tot 2 keer toe geweest (we komen uit Den Haag) en we hebben hier destijds een fantastische ervaring gehad. Heerlijk eten, fijn personeel en een toplocatie! Dit jaar besloten om weer te gaan en het was wederom een succes. Noon is een must als je in Maastricht bent!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Noon bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Noon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.