Official Site
Priceline
Agoda.comUS$ 265
ZenHotels.com
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

We hadden het viersterren hotel met skybar en panorama restaurant bewust geboekt om daar oud en nieuw te vieren. 30 dec tot 1 jan. Op 31 jan. Was alles om 21.00 uur gesloten!!! Geen skybar geen restaurant en ook t proeflokaal was gesloten. Welk 4 sterren hotel heeft geen mogelijkheid om iets te drinken!!
Wij hebben oud en nieuw op onze kamer moeten vieren! Ik voel me echt bedrogen.
De avond ervoor wilde t proeflokaal ook om 22.00 uur sluiten.
En dit voor de prijs van 135 euro per nacht per kamer.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

In het Dormio Hotel hebben we een heerlijk weekendje gehad. We hebben overnacht in een suite op de tweede etage. Toen we binnenkwamen leek het wel je ‘eigen’ appartement. Alles is nog super nieuw en schoon! Het ziet er gewoon top uit. De medewerkers zijn vriendelijk en de housekeeping is top!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel kamer geboekt met panorama view, bij aankomst een hotelkamer op de 4de verdieping waar alleen bomen waren te zien voor het raam. Hotelkamer is gehorig. Ziet er netjes uit, schoon en veel faciliteiten op het “park”

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Mooie panorama suite (beschikbaar vanaf de vierde verdieping). Mooi uitzicht over de omgeving. Volledig uitgeruste keuken. Schoonmaak was goed, met uitzondering van het balkon, daar lagen allemaal sigarettenpeuken.Iedere dag wordt de suite schoongemaakt en eventueel wissel van handdoeken.

Kamertip: Kamer aan achterzijde, aan kant van golfbaan, i.v.m. geluidsoverlast van het plein bij de foodtrucks e.d.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nacht verbleven in dit hotel. Het ligt op een mooie plek dichtbij t centrum van Maastricht en goed te bereiken. Vond de check in snel gaan maar wat onpersoonlijk. Maar alle belangrijke info werd gegeven en daar gaat het dan uiteindelijk om.

Kamer is geweldig wat grote suite! netheid en inrichting zijn perfect op orde Super fijn! Enige onhandige was dat we het dekbed in de sloop wilden doen maar dit ging niet ivm 2 1 persoonsdekbed overtrekken en 1 2 persoonsdekbed. Dus dat zou zeker een verbeterpunt zijn.

Onder ons balkon was een water fontijn welke er super mooi uit ziet maar hebben het als best wel irritant ervaren. Omdat er geen airco (milieu vriendelijk wat super is) sliepen wij met de schuifpui open maar de fontijn stopte pas rond 23.00 uur savonds en ging in de ochtend al rond 9.30 uur weer aan waardoor wij continue het gevoel hadden dat het of regende.Niet echt fijn!

Los van alle kleine min puntjes is het wel echt mooi opgezet en een aanrader mocht je opzoek zijn naar een ruime kamer!!

Datum van verblijf: augustus 2019