“Mjammie”

do 2/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 471 Restaurants in Maastricht
Wijk: Wyck
Beschrijving: Onze passie voor pure en verse ingrediënten resulteert in diverse gerechten gemaakt om te delen en / of te combineren. Naast gerechten uit onze authentieke Italiaanse steenoven, bieden wij u een brede selectie van smaken met invloeden uit verschillende keukens aan. Geniet van een uitgebreid diner of een drankje in combinatie met één of meerdere van onze bites.
25 september 2021 beoordeeld

Genoten van een heerlijk samengesteld menu. Complimenten aan de chef! Fijne sfeer en nette bediending. Zeker voor herhaling vatbaar!
Top avondje

Datum van bezoek: augustus 2021

25 september 2021 beoordeeld

Gezellig samen met mijn jongste zusje “moed ingedronken” voor een familiefeestje.

We waren vroeg dus het was nog redelijk rustig maar het was erg gezellig.

De cocktail was heerlijk en het personeel erg vriendelijk!

Datum van bezoek: mei 2021
20 september 2021 beoordeeld

Op aanrader van een collega hier gaan eten. Dat betrof een gouden tip. Wat een fantastische avond was het en zou het daarom ook iedereen willen aanraden.

Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen. We liepen langs de oogverblindende bar (zo ontzettend mooi) en werden begeleid naar een heerlijk plekje in de sfeervolle binnentuin.

We begonnen met een glaasje bubbels en oesters.
Ons feestje zette we voort met verschillende charcuterie uit deze frans gerelateerde keuken.
Waarna we heerlijk hebben genoten van het 3 gangen menu.

Op advies hadden we een aangename fles pouilly fuissé besteld. Een volle, romige bourgogne. Eikenhout was te proeven naast de zachte zuren, vanille, perzik en abrikoos. Wat een rijkheid en elegantie.

Door middel van de open keuken kon je zien dat de keukenbrigade, mede als de bediening, een gezellig team vormen. Iedereen beleefd, goed gezind, maakte tijd voor een grapje en legde alle gerechten keurig uit aan tafel.

Omdat we intens aan het genieten waren en wij nog niet naar huis wilde, bestelde we als afsluiter een Pornstar Martini. Zo zo zo zo lekker. Om duimen en vingers af te likken.
De dag erna hadden we wel een beetje hoofdpijn, maar dat was het meer dan waard!

Van begin tot eind klopte alle details.
Aanrader ✅

Datum van bezoek: september 2021
20 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren subliem. Mooie cocktails en wijnen. Vriendelijk en kundig personeel. Prachtige binnentuin en bijpassend interieur.

Datum van bezoek: augustus 2021
14 september 2021 beoordeeld

Super goed gegeten en uitstekende bediening! Heel erg enthousiast! Zeker een aanrader voor als je een keertje goed en gezellig wilt uiteten!

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die RestoClub Normandy bekeken, bekeken ook

In RestoClub Normandy geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.