“Geweldige beleving”
Beoordeling van Oak34

Oak34
Geclassificeerd als nr. 6 van 456 Restaurants in Maastricht
27 september 2020 beoordeeld

Wat een top avond hebben wij hier gahad. Super lekker gegeten en hele leuke bediening. Ze nemen de tijd voor je en zijn erg enthousiast. Duidelijk passie voor hun vak. Wij hebben hier van 19.00 tot 1.00 gezeten. Voor herhaling vatbaar.

25 september 2020 beoordeeld

Eten met uitzicht op de Markt! Bediening lekker vlot en alles van lekkere kwaliteit!
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2020
23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 10 vrienden hier gegeten. Mitch doet heel goed zijn best en denkt goed met je mee om het een aangenaam verblijf te maken. Maar....wij zaten binnen, vlakbij de keuken, en het was veel te warm, zeker boven de 30 graden. Daarnaast was het vlees dat wij kregen te doorbakken. Jammer, gemiste kans

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is nu de tweede keer dat ik bij Oak34 kom eten.
De eerste keer was binnen, wat een sfeervolle ambiance heeft en die geweldige uitstraling vanuit de keuken, maar nu met het goede weer lekker buiten gezeten.
Voorgerecht buikspek met een zuurkool bitterbal , woowww! Super mals vlees dat 11 uur lang in de cooker gelegen volgens de bediende.
Als hoofdgerecht de hamburger met chorizo en rundvlees. Goed getopte hamburger, niet te vettig en precies groot genoeg om vast te pakken en in de mond te stoppen. Want zonde om dat met mes en vork te doen.
Ze hebben ook een ruime bierkaart.

Ik zou hier zeker nog eens terug gaan.

22 september 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening! Vooral vlees gerechten. De buikspek in de voorgerechten was top met de bitterbal van zuurkool

Reizigers die Oak34 bekeken, bekeken ook

In Oak34 geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.