Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Prestigia.com
eDreams
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 26 september 2023

Het verblijf was heel erg leuk. Er was een goede atmosfeer en goed ontbijt. Personeel was zeer vriendelijk, maar sprak helaas niet veel nederlands, wat voor sommige bezoekers evt. niet handig is. Aan te bevelen is het hotel in ieder geval wel.

Beoordeeld op 9 september 2023 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel als je een paar dagen in Maastricht wilt verblijven. Ligging vlak bij het station en het OV. vriendelijke medewerkers. Bij het inchecken krijg je direct een welkomstdrankjes aangeboden. Het ontbijt is uitstekend. De kamer is netjes en modern ingericht. De binnenstad is op loopafstand

Beoordeeld op 7 september 2023

Ik zou hier zo weer gaan als ik in Maastricht zou komen.
Het was een moeder dochter uitstapje om maastricht te verkennen en te shoppen.
Centrum is op loopafstand te bereiken maar je kan ook met de bus gaan.
Bus/treinstation is op 200 meter afstand van het hotel.
Hotel erg netjes schoon en modern.
Personeel erg aardig.
Ontbijtservice goed en lekker
Op Google maps heb ik ook een review gegeven.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 6 september 2023

Netjes schoon, kamer was goed. Bed sliep heel lekker, goede wifi. Ik zou hiee zeker terug komen, en ligt dichtbij het centrum van maastricht. Alleen de parkeergarage was erg krap, en voor dat geld wat je extra betaalt om je auto veilig te zetten had ik wel iets beters verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 5 september 2023 via mobiele applicatie

Goed hotel, heerlijk bed en super ontbijt. Vriendelijk personeel. Maar om 4.10 euro voor een blikje bier die je vervolgens ook nog eens zelf uit de koeling moet pakken gaat wel een beetje ver. We schrokken dan ook behoorlijk toen we 16.40 euro af moesten rekenen.

Kamertip: Je eigen drankjes meenemen.