Gratis annuleren tot 19/08/22
Hotels.comUS$ 98
PricelineUS$ 95
ZenHotels.comUS$ 110
4 weken geleden beoordeeld

Vorige weekend hier verbleven samen met mijn mama voor een weekendje Maastricht. Ik had gemaild om parking te reserveren, maar blijkbaar worden de mails zelfs niet dagelijks gelezen want bij aankomst wisten ze van niks... Gelukkig was er nog 1 plekje op de parking.
Wij hadden de kleinste kamer en dat kan je heet letterlijk nemen. De inrichting was heel sober, maar niets op aan te merken. De badkamer en zeker het bad/ de douche vond ik echt wel ondermaats. In de kleine hoekjes en kantjes was het niet echt heel proper en er was niks om de douchekop op te hangen. Daardoor moet je douchen terwijl je deze de hele tijd moet vasthouden (niet erg praktisch als je haar moet wassen). De kleine details waren zeker en vast dik in orde: glaasje cava, soep, koffie en thee in de receptie en voor de nacht een slaapmutsje. Lobby is heel gezellig! Al bij al zeker goede prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 15 juni 2022

We hadden via de website van Kaboom hotel een kamer geboekt. Zonder dat dit op de website vermeld staat is dit hotel momenteel niet beschikbaar. De boeking wordt doorgezet naar een ander hotel behorende bij dezelfde hotelgroep. Townhouse zouden we uit eigen beweging niet geboekt hebben. De kamer en met name de badkamer (oa toilet) was zichtbaar niet schoon. Het comfort van de bedden is slecht. Bedlampje zonder lamp. Al met al een teleurstellende ervaring.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 14 juni 2022

We hebben gebruik gemaakt van een theater combi met overnachting. Dagboek van een herdershond. Het viel op mijn verjaardag. Bij aan komst het programma boekje en een goody bag. Hoe leuk is het als je dan een briefje en een flesje wijn vindt van de crew?
Hoe fijn is het als je terwijl je in de voorstelling bent en je merkt dat je telefoon weg is, de receptie bijna alles doet om te helpen die te vinden(in de taxi uiteindelijk.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

2 nachten in dit hotel verbleven, het hotel heeft een perfecte ligging (1min van het station af en ongeveer 10min lopen naar het centrum van Maastricht). Centrum van Wyck is ongeveer 3min lopen en ook enorm gezellig met leuke restaurants, ontbijt mogelijkheden en winkels. De bedden waren goed, niet te hard en niet te zacht, badkamer ruim voldoende (douche, wastafel en toilet). Voor 2 personen een medium binnenplaats kamer geboekt en dit was prima, geen geluidsoverlast van het verkeer, gezien we aan de binnenplaats lagen. Overdag kun je heerlijk genieten van koffie of thee en verse soep met stokbrood (gratis te nuttigen) & in de avond na 21.30u kun je een gratis slaap mutsje nuttigen. Je kunt er fijn zitten voor het slapengaan en nog wat drinken. Een prima verblijf gehad op een fijne locatie.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 8 april 2022

In de Corona periode samen met mijn lief een weekendje er tussen uit.
Het hotel ligt mooi centraal. Auto parkeren er tegenover. Lopend naar het centrum was een fluitje van een cent.
Kamers zijn leuk ingericht. Ben je alleen dan neem je een goudvis van de receptie mee naar de kamer :-)
Ontbijt was goed!

Datum van verblijf: september 2021