Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 206
PricelineUS$ 194
TravelocityUS$ 206
Beoordeeld op 1 april 2022 via mobiele applicatie

Erg leuk concept dit hotel. Bij binnenkomst zie je gelijk een leuke mix tussen design en kringloop, waar ik persoonlijk allebei gek op ben. Welkomstsoepje erg lekker en leuk! Het hotel heeft wat weg van een hostel, het publiek is erg gemengd. Gezellig om zo te zitten in het 'café' gedeelte, waar ook het ontbijt wordt geserveerd. Uitgebreid ontbijt, zelfs met prosecco en poffertjes voor de liefhebbers!
De kamer was klein, maar voldeed aan bijna alles. Het bed lag zalig, maar is alleen erg hoog, dus als je kleiner bent nogal een klus om op te klimmen. Ik miste een toiletborstel in de badkamer en de deur van de badkamer is een louvredeur, dat moet je wel weten vind ik, omdat deze niets afsluit. Naar het toilet gaan is dus voor iedereen in de kamer hoorbaar.
De parkeergarage vond ik niet fijn, erg smal. Wel afgesloten, en je komt er niet zo maar in, dat was wel prettig. Wandelen naar de winkels ca. 10 minuten, naar het centrum ca. 20 minuten. Fijne locatie tegenover het station, dus voor een volgende keer voor herhaling vatbaar maar dan met de trein (en zonder corona).

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 25 oktober 2021

We hadden 2 kamers geboekt voor 5 personen. 3 Personen op een kamer, reden om rechtstreeks te informeren en te boeken. Geen probleem, een medium kamer voor 2 en large kamer voor 3. U kunt wel het beste aan de achterzijde boeken, want voor kan het rumoerig zijn...Zo gezegd, zo geboekt.

"Welkom!", "Ja, ik zie het staan, 2 kamers, 4 gasten"..."We hadden een extra bed erbij geboekt, vandaar ook de large kamer"...Nee kan niet, nee hebben we niet, nee dat had u eerder moeten regelen, nee met 5 personen zult u even elders moeten kijken...
"Oh nee, ik zie dat mijn collega een fout heeft gemaakt, het is wel zo geboekt!"

Een medium kamer is zo klein dat je nergens je koffertje op kwijt kan. En de sfeer? Ik heb in hostels geslapen die er gezelliger uitzagen!

Na een avondje eten werden we vriendelijk ontvangen door de nachtportier...Niet dus ! We moesten direct door naar de kamer anders ging hij ons het hotel uitzetten...Hè!!!

Oh ja, het ontbijt: "wilt u dat nuttigen voor 08:45 of na 10:00?", "de populaire tijden zijn altijd snel bezet meneer..."

Alles slecht? Nee hoor... Heerlijke bedden, lekker rustig (aan de achterzijde), naast het station op 10 minuten van het centrum in het bruisende Wijck, heerlijk ontbijt voor een reële prijs. Maar 613 euro voor een kippenhok en een mooie grote kamer, voor 1 nacht? Dan mag je echt meer verwachten.

Een review schrijven mag, maar dan wel alleen als alles top was !

Kamertip: Een kamer aan de achterzijde
Beoordeeld op 19 oktober 2021 via mobiele applicatie

Perfect. Heerlijk ontbijt, goed centraal gelegen en door de eigen parking geen zorgen over de auto. Zou het iedereen aanraden om hier te verblijven.

Echt een Limburgs welkom, prosecco bij binnenkomst en ook de hotelkamer zelf zag er super mooi uit. Het kingsize bed was ook immens en hebben wij heerlijk in geslapen. Quote: “als ik later een nieuw bed neem bel ik naar dit hotel, want dit bed moet ik hebben”.

Top ervaring dus!

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Beste,

Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad!
Graag ontvangen wij u nogmaals!

Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Was er een weekend met mijn moeder. We verblijven hier nu het derde jaar op een rij. Volgens mij zegt dat wel genoeg. De kamers zijn goed, het ontbijt is heerlijk, de ambiance voelt heel goed, de staf is erg behulpzaam. Townhouse onderscheidt zichzelf qua sfeer van andere hotels. Zeker de moeite waard!

Kamertip: Zaterdag is Maastricht erg druk als je wilt shoppen. Kies liever voor een doordeweekse dag als je in die gelegenheid bent.

Beste,

Fijn om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten!

Graag ontvangen wij u nog wat jaren.

Beoordeeld op 13 oktober 2021

Huiselijke sfeer wat al begint bij het inchecken. Vriendelijk personeel en als gast word je verwelkomt met een soepje en je mag het hele verblijf door koffie en thee pakken. Daarnaast is de sfeer bij de receptie warm en huiselijk; ideaal om te werken!
Prima kamers en leuk ingericht hotel. Weer een keer wat anders dan het doorsnee type hotel.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste,

Super fijn om te lezen dat u van ons hotel genoten heeft!
Graag zien wij u nog eens terug.