Gratis annuleren tot 19/08/22
Hotels.comUS$ 98
PricelineUS$ 95
ZenHotels.comUS$ 110
Beoordeeld op 19 oktober 2021 via mobiele applicatie

Perfect. Heerlijk ontbijt, goed centraal gelegen en door de eigen parking geen zorgen over de auto. Zou het iedereen aanraden om hier te verblijven.

Echt een Limburgs welkom, prosecco bij binnenkomst en ook de hotelkamer zelf zag er super mooi uit. Het kingsize bed was ook immens en hebben wij heerlijk in geslapen. Quote: “als ik later een nieuw bed neem bel ik naar dit hotel, want dit bed moet ik hebben”.

Top ervaring dus!

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Beste,

Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad!
Graag ontvangen wij u nogmaals!

Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Was er een weekend met mijn moeder. We verblijven hier nu het derde jaar op een rij. Volgens mij zegt dat wel genoeg. De kamers zijn goed, het ontbijt is heerlijk, de ambiance voelt heel goed, de staf is erg behulpzaam. Townhouse onderscheidt zichzelf qua sfeer van andere hotels. Zeker de moeite waard!

Kamertip: Zaterdag is Maastricht erg druk als je wilt shoppen. Kies liever voor een doordeweekse dag als je in die gelegenheid bent.

Beste,

Fijn om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten!

Graag ontvangen wij u nog wat jaren.

Beoordeeld op 13 oktober 2021

Huiselijke sfeer wat al begint bij het inchecken. Vriendelijk personeel en als gast word je verwelkomt met een soepje en je mag het hele verblijf door koffie en thee pakken. Daarnaast is de sfeer bij de receptie warm en huiselijk; ideaal om te werken!
Prima kamers en leuk ingericht hotel. Weer een keer wat anders dan het doorsnee type hotel.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste,

Super fijn om te lezen dat u van ons hotel genoten heeft!
Graag zien wij u nog eens terug.

Beoordeeld op 12 oktober 2021

- De kamers zijn niet goedkoop en dan verwacht je een bepaalde verzorging. We verbleven 2 nachten in Townhouse en er is geen housekeeping langs geweest. Een vieze handdoek werd hierdoor niet verwisseld, theeglas bleef op de kamer staan en in de gang bij de lift stonden ook 2 dagen een tiental glazen. Daarnaast was de kamer wel erg klein, we konden net om het bed heen lopen. Het voegwerk in de badkamer is ook niet fris meer, even een keer opnieuw kitten geeft een ander beeld. + Het receptiepersoneel was erg vriendelijk en het ontbijt prima. De bar beneden is fijn om te zitten met een lekker kopje koffie of thee of (tegen betaling) een drankje.

Beste,

Wat jammer om te horen dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest! Apart dat de housekeeping niet is langs geweest, deze hoort namelijk dagelijks de kamers schoon te maken. Wij zullen dit dan ook intern oppakken met het team. Mocht dit nogmaals gebeuren kunt u dit het beste gelijk bij de receptie melden en dan kunnen wij u hier gelijk mee helpen!
Fijn om te horen dat ons personeel en het ontbijt wel in de smaak zijn gevallen.
Graag verwelkomen wij u nogmaals om te laten zien hoe het ook kan!

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Heel huiselijk. Welkomsoepje, slaapmutsje. Heel vriendelijk personeel. De mailwisseling vooraf was heel fijn en wensen ingewilligd (met rolstoel). Uitstekende ligging. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Liessie18,

Wat super leuk om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen vooraf en vooral ook tijdens je verblijf! We worden heel vrolijk van het lezen van jouw recensie!

Kom je snel weer?

Armando - Jr. Minister of Operations