Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 199
Hotels.comUS$ 199
PricelineUS$ 171
TravelocityUS$ 199
eDreamsUS$ 171
ZenHotels.comUS$ 220
Beoordeeld op 13 oktober 2021

Huiselijke sfeer wat al begint bij het inchecken. Vriendelijk personeel en als gast word je verwelkomt met een soepje en je mag het hele verblijf door koffie en thee pakken. Daarnaast is de sfeer bij de receptie warm en huiselijk; ideaal om te werken!
Prima kamers en leuk ingericht hotel. Weer een keer wat anders dan het doorsnee type hotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Beste,

Super fijn om te lezen dat u van ons hotel genoten heeft!
Graag zien wij u nog eens terug.

Chayenne

Beoordeeld op 12 oktober 2021

- De kamers zijn niet goedkoop en dan verwacht je een bepaalde verzorging. We verbleven 2 nachten in Townhouse en er is geen housekeeping langs geweest. Een vieze handdoek werd hierdoor niet verwisseld, theeglas bleef op de kamer staan en in de gang bij de lift stonden ook 2 dagen een tiental glazen. Daarnaast was de kamer wel erg klein, we konden net om het bed heen lopen. Het voegwerk in de badkamer is ook niet fris meer, even een keer opnieuw kitten geeft een ander beeld. + Het receptiepersoneel was erg vriendelijk en het ontbijt prima. De bar beneden is fijn om te zitten met een lekker kopje koffie of thee of (tegen betaling) een drankje.

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste,

Wat jammer om te horen dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest! Apart dat de housekeeping niet is langs geweest, deze hoort namelijk dagelijks de kamers schoon te maken. Wij zullen dit dan ook intern oppakken met het team. Mocht dit nogmaals gebeuren kunt u dit het beste gelijk bij de receptie melden en dan kunnen wij u hier gelijk mee helpen!
Fijn om te horen dat ons personeel en het ontbijt wel in de smaak zijn gevallen.
Graag verwelkomen wij u nogmaals om te laten zien hoe het ook kan!

Chayenne

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Heel huiselijk. Welkomsoepje, slaapmutsje. Heel vriendelijk personeel. De mailwisseling vooraf was heel fijn en wensen ingewilligd (met rolstoel). Uitstekende ligging. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Liessie18,

Wat super leuk om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen vooraf en vooral ook tijdens je verblijf! We worden heel vrolijk van het lezen van jouw recensie!

Kom je snel weer?

Armando - Jr. Minister of Operations

Beoordeeld op 28 september 2021

Locatie was top, kamer was te klein, geen kasten, louvredeur als badkamer deur, het bed was wel super. Vond het meer een hostel dan een 4-sterren hotel. De koffie was wel goed die je gratis kan pakken.

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij het station waar je goed kan parkeren (en elektrisch je auto kan laden). Ook midden in het gezellige Wijck en op loopafstand van de stad. Kamer was schoon en netjes. Ontbijtje was heerlijk en leuk dat je een slaapmutsje kan nemen en een kopje soep bij binnenkomst.

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2021

Hoi Aniquet2015,

Altijd leuk om achteraf te lezen dat je zo blij was met ons hotel in hartje Wijck! Dagelijkse dingen bijzonder maken, daar doen we het voor, te beginnen met een lekkere kop soep bij het inchecken zodat je je helemaal thuis voelt. Tot de volgende keer!

Hartelijke groet,
Leo - Guest Happiness Server