Gratis annuleren tot 19/08/22
Hotels.comUS$ 98
PricelineUS$ 95
ZenHotels.comUS$ 110
Beoordeeld op 12 oktober 2021

- De kamers zijn niet goedkoop en dan verwacht je een bepaalde verzorging. We verbleven 2 nachten in Townhouse en er is geen housekeeping langs geweest. Een vieze handdoek werd hierdoor niet verwisseld, theeglas bleef op de kamer staan en in de gang bij de lift stonden ook 2 dagen een tiental glazen. Daarnaast was de kamer wel erg klein, we konden net om het bed heen lopen. Het voegwerk in de badkamer is ook niet fris meer, even een keer opnieuw kitten geeft een ander beeld. + Het receptiepersoneel was erg vriendelijk en het ontbijt prima. De bar beneden is fijn om te zitten met een lekker kopje koffie of thee of (tegen betaling) een drankje.

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Beste,

Wat jammer om te horen dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest! Apart dat de housekeeping niet is langs geweest, deze hoort namelijk dagelijks de kamers schoon te maken. Wij zullen dit dan ook intern oppakken met het team. Mocht dit nogmaals gebeuren kunt u dit het beste gelijk bij de receptie melden en dan kunnen wij u hier gelijk mee helpen!
Fijn om te horen dat ons personeel en het ontbijt wel in de smaak zijn gevallen.
Graag verwelkomen wij u nogmaals om te laten zien hoe het ook kan!

Chayenne

Beoordeeld op 29 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Heel huiselijk. Welkomsoepje, slaapmutsje. Heel vriendelijk personeel. De mailwisseling vooraf was heel fijn en wensen ingewilligd (met rolstoel). Uitstekende ligging. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Liessie18,

Wat super leuk om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen vooraf en vooral ook tijdens je verblijf! We worden heel vrolijk van het lezen van jouw recensie!

Kom je snel weer?

Armando - Jr. Minister of Operations

Beoordeeld op 28 september 2021

Locatie was top, kamer was te klein, geen kasten, louvredeur als badkamer deur, het bed was wel super. Vond het meer een hostel dan een 4-sterren hotel. De koffie was wel goed die je gratis kan pakken.

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij het station waar je goed kan parkeren (en elektrisch je auto kan laden). Ook midden in het gezellige Wijck en op loopafstand van de stad. Kamer was schoon en netjes. Ontbijtje was heerlijk en leuk dat je een slaapmutsje kan nemen en een kopje soep bij binnenkomst.

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2021

Hoi Aniquet2015,

Altijd leuk om achteraf te lezen dat je zo blij was met ons hotel in hartje Wijck! Dagelijkse dingen bijzonder maken, daar doen we het voor, te beginnen met een lekkere kop soep bij het inchecken zodat je je helemaal thuis voelt. Tot de volgende keer!

Hartelijke groet,
Leo - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Verblijf als zeer vervelend ervaren door geluidsoverlast, smerige kamer en doordat we later dan 15.00 konden inchecken.

Van 20 tot 21 augustus overnacht bij Townhouse voor een bedrag van 183 euro(ex. toeristenbelasting). Mijn vriend en ik waren te vroeg 14.20 en om 1500 mochten we inchecken. Uiteraard netjes 40 minuten gewacht, want de kamer was nog niet klaar. 15.00 mochten we eindelijk inchecken(dachten we), werden niet op de hoogte gehouden, maar gingen zelf maar een paar keer vragen of we al konden inchecken. Kregen te horen dat de kamer nog niet klaar was en uiteindelijk moesten we 25 minuten langer wachten op onze kamer (15.25) , terwijl elke andere binnenkomende gast vertrok met een kamersleutel.

Gevraagd om een rustige kamer, want ik ben een lichte slaper, dit kon geregeld worden werd er verteld. Maar we werden pal naast de lift geplaatst met alle daarbij horende overlast en de kamer was vreselijk SMERIG! Overal stof(plankje, kast, grond), vaatdoek lag er nog van de schoonmaker, badkamer muren overal vlekken, radio in de badkamer vies, lichtknoppen smerig. Dit uiteraard gemeldt bij de receptie, excuses werden aangeboden en we zijn naar een andere kamer verplaatst, zag er schoner uit, nachtlampje deed het niet en de gordijnen waren gescheurd, verder oke.

Toen we in de avond terug kwamen van de stad, kwam ik tot de ontdekking dat we geplaats zijn naast alle buizen! (ventilatie buizen etc.?) enorme geluidsoverlast de hele nacht, waardoor ik geen oog dicht gedaan heb, terwijl ik nog wel gevraagd had om een rustige kamer.. Ons weekend was verpest door al deze dingen die er mis zijn gegaan. Ik was ontzettend moe en gefrustreerd, waardoor ik niet meer kon genieten van Maastricht en waardoor ik zo snel mogelijk naar huis wilde om tot rust te komen.

We hadden echt een weekend weg nodig om tot rust te komen, helaas zijn we erg moe en gefrustreerd vertrokken. Als tegemoetkoming krijgen we 25% terug van de overnachting en we kregen een drankje van het huis. Voor ons was dit slecht een schrale troost, want ons weekend was verpest. 183 euro voor 1 nacht is een hele hoop geld, dan mag je echt wel betere service verwachten, weggegooid geld en een weekend dat verpest is, we balen enorm.

Ik schrijf nooit een slechte review, maar dit moest ik echt even kwijt, omdat ik er echt een nare nasmaak aan over heb gehouden. We zijn niet tot rust zijn gekomen, terwijl we dit beide zo hard nodig hadden..

Datum van verblijf: augustus 2021
LBG Hotels, Marketing van Townhouse Designhotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Hallo Stephanie,

Wat vervelend dat dit allemaal tijdens jullie verblijf is gebeurd. We hebben ondertussen met jullie gesproken. Graag wil ik via hierbij nogmaals aangeven dat we hard aan het werk zijn geweest met onze housekeeping om dit te voorkomen in de toekomst. Daarnaast hebben we ventilatiebuizen eens goed gecheckt. Nogmaals excuses. Voor nu een hele fijne dag.

Hartelijke groet,

Leo - Guest Happiness Server