Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 63
PricelineUS$ 63
TravelocityUS$ 63
Beoordeeld op 28 augustus 2020

Een eenvoudig naar zeer compleet en schoon hotel met zeer vriendelijk personeel.
Het hotel staat aan de Maas, middenin het centrum van Maastricht.
Ontbijt is niet in het hotel maar in een lunchroom aan de Markt.
Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid met verse jus d'orange en verse croissant en heerlijke koffie eitje, brood jam.

Datum van verblijf: augustus 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Bedankt voor uw review!

We vinden het fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer terug te mogen zien!

Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

Je loopt zo het centrum in. Kamers zijn niet super groot, maar wel heel netjes en comfortabel. Parkeren kan je het beste doen bij stadspark p+w. Is nog geen 10 minuten lopen vanaf het hotel en dus de stad.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw review ! Fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.
Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten !

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben 40€ betaald voor een kleine kamer: bed-badkamer-... wat zeker niet overdreven is. Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Zeer proper
Op tv geen Franstalige zenders beschikbaar (buiten TV 5 Monde Europe).

Beste Frank declerq,

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten !

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Halsoverkop een dag van tevoren geboekt. Prima kamer in het centrum, je ontbijt scoor je om de hoek. Als je te vroeg bent (voor 15.00) en je wilt je bagage even kwijt moet je wel 6 eu aftikken voor een bagagekluisje, jammer. Schone kamer voor een redelijke prijs, je moet we om 10.00 uitchecken.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Bedankt voor uw review!
Heel fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de locatie van het hotel!
De kluisjes zijn betalend, omdat dit het concept is van easyHotel. Bij easyHotel kunt u overnachten voor een degelijke prijs, waardoor de extra's betalend zijn.
Eventueel is het mogelijk om later uit te checken, dit kan voor 10.00 euro extra en dan kunt u tot 13.00 uur op de kamer blijven.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel met kleine kamers. Alles lijkt op het oog mooi en goed. Tot je de bedden inspecteerd. De foto's zeggen genoeg volgens mij en dat in tijden dat hygiëne een extra belangrijke rol speelt.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020

Beste Jasper,

Bedankt voor uw review ! Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij zijn het met u eens dat hygiëne in deze tijd een belangrijke rol speelt. Mocht dit nogmaals gebeuren dan horen wij dit graag bij de receptie zodat wij actie kunnen ondernemen.