Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 69
Hotels.comUS$ 69
TravelocityUS$ 69
PricelineUS$ 69
Orbitz.comUS$ 69
Agoda.comUS$ 69
Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

Je loopt zo het centrum in. Kamers zijn niet super groot, maar wel heel netjes en comfortabel. Parkeren kan je het beste doen bij stadspark p+w. Is nog geen 10 minuten lopen vanaf het hotel en dus de stad.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw review ! Fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.
Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten !

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben 40€ betaald voor een kleine kamer: bed-badkamer-... wat zeker niet overdreven is. Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Zeer proper
Op tv geen Franstalige zenders beschikbaar (buiten TV 5 Monde Europe).

Beste Frank declerq,

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten !

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Halsoverkop een dag van tevoren geboekt. Prima kamer in het centrum, je ontbijt scoor je om de hoek. Als je te vroeg bent (voor 15.00) en je wilt je bagage even kwijt moet je wel 6 eu aftikken voor een bagagekluisje, jammer. Schone kamer voor een redelijke prijs, je moet we om 10.00 uitchecken.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Bedankt voor uw review!
Heel fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de locatie van het hotel!
De kluisjes zijn betalend, omdat dit het concept is van easyHotel. Bij easyHotel kunt u overnachten voor een degelijke prijs, waardoor de extra's betalend zijn.
Eventueel is het mogelijk om later uit te checken, dit kan voor 10.00 euro extra en dan kunt u tot 13.00 uur op de kamer blijven.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel met kleine kamers. Alles lijkt op het oog mooi en goed. Tot je de bedden inspecteerd. De foto's zeggen genoeg volgens mij en dat in tijden dat hygiëne een extra belangrijke rol speelt.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020

Beste Jasper,

Bedankt voor uw review ! Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij zijn het met u eens dat hygiëne in deze tijd een belangrijke rol speelt. Mocht dit nogmaals gebeuren dan horen wij dit graag bij de receptie zodat wij actie kunnen ondernemen.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamer, alles compact, mini badkamer wel. 3 euro voor een kluisje om je bagage achter te laten als de kamer nog niet klaar is, maar 1 handdoek per persoon in de kamer en geen kuis service. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: februari 2020
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Hartelijk dank voor uw review! Ontzettend fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest!
Doordat onze kamers praktisch zijn ingericht, is de badkamer kleiner.
U mag altijd voor extra handdoeken vragen bij de receptie, mocht u behoefte hebben, aan meerdere handdoeken.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij easyHotel Maastricht!