Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
PricelineUS$ 107
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel met kleine kamers. Alles lijkt op het oog mooi en goed. Tot je de bedden inspecteerd. De foto's zeggen genoeg volgens mij en dat in tijden dat hygiëne een extra belangrijke rol speelt.

Datum van verblijf: juni 2020
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020

Beste Jasper,

Bedankt voor uw review ! Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij zijn het met u eens dat hygiëne in deze tijd een belangrijke rol speelt. Mocht dit nogmaals gebeuren dan horen wij dit graag bij de receptie zodat wij actie kunnen ondernemen.

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamer, alles compact, mini badkamer wel. 3 euro voor een kluisje om je bagage achter te laten als de kamer nog niet klaar is, maar 1 handdoek per persoon in de kamer en geen kuis service. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: februari 2020
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Hartelijk dank voor uw review! Ontzettend fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest!
Doordat onze kamers praktisch zijn ingericht, is de badkamer kleiner.
U mag altijd voor extra handdoeken vragen bij de receptie, mocht u behoefte hebben, aan meerdere handdoeken.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij easyHotel Maastricht!

Beoordeeld op 28 december 2019

We wilden graag met de trein naar Maastricht en een aantal nachten in het centrum verblijven om vrienden te bezoeken, te winkelen en naar musea te gaan. Daarvoor is dit een prima optie.
Het is gevestigd in het saaie gebouw waar eerder het UVW huisde. Op een prima plek: kwartier wandelen vanaf het station, hele binnenstad in een kwartier bereikbaar, direct naast het stokstraatkwartier. Auto kan (betaald) geparkeerd worden in de garage binnen 5 minuten bereikbaar.
Ontvangst was weinig hartelijk maar adequaat.
Hotel is basic: geen housekeeping, als je een schone handdoek wil kun je dat bij de balie vragen, een pleister kun je uit de automaat kopen ( een automaat waarin suikerwafel gebroedelijk naast tandenborstel ligt en colablikje naast tampons).
Bij die balie dus een automaat en koffiemachine (1,50), verder geen lobby oid. In de gang enige lockers.
Je krijgt een kaart van de stad, dat is prettig. Fiets huren 12,50.
Kamer is niet ruim. Geen kastruimte, wel 2 haakjes aan de binnenzijde van de deur en 4 kledinghangers achter de spiegel.

Datum van verblijf: december 2019
Suzanne Vreeswijk, General Manager van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2020

Beste gast,

Bedankt voor uw leuke review. Het doet ons deugd te horen dat u een prettige ervaring heeft in ons hotel en de omgeving. Wij hopen u nog eens welkom te mogen heten in ons hotel !

Beoordeeld op 29 september 2019

We hadden een kleine, schone kamer met uitzicht op de Maas. De bedden waren prima en de douche was heerlijk. Het hotel biedt geen ontbijt of diner mogelijkheden aan, maar in de centrale hal is wel een automaat voor koffie, thee of chocolademelk. Hier staat ook een automaat voor een snack, tandpasta/tandenborstel, blaarpleisters, paracetamol e.d. Bij het inchecken kregen we een gids en plattegrond van de stad. Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2019
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Beste Bea M,

Bedankt voor uw review ! Enorm fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Goed dat het team zo vriendelijk was. Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in ons hotel !

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Locatie:
Nabij het centrum van Maastricht en op 10 minuten afstand van de wijk Wijck. In de buurt van restaurant, bars en winkels.

Een hotel van 3 etages met circa 80 kamers.
De lift is niet erg groot er passen net aan 3 mensen en een koffer in. Er is geen ontbijt, geen bar waar je wat kan drinken. Wel een vendingmachine. Dit wisten we van tevoren dit hotel is gericht op overnachten en niet meer.

Kamer:
Wij zaten op de derde etage in een gezinskamer. Er was een tweepersoonsbed en 2 losse eenpersoonbedden en een douche en toilet. De kamer was klein, maar alles past er precies in. Jammer dat de schakelaars van het licht op jet hoofdeinde zaten en als bewoog met je kussen het licht aan ging . Kamer redelijk schoon, wel aan te raden om douche vloer beter schoon te maken. Deze was wat glad door shampoo.

Medewerkers:
Inchecken verliep keurig. Nette en behulpzame medewerkers. Vertelde duidelijk wat we konden doen en tot hoe laat.

Prijs/ kwaliteit is in verhouding. Voor nog geen 100 euro met 3 personen overnachten in het hoogseizoen is een zeer nette prijs.

We komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
easyhotelm, Receptioniste van Easyhotel Maastricht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste C4861FVjohnh,

Bedankt voor uw review ! Goed om te horen dat onze medewerkers behulpzaam zijn geweest tijdens uw verblijf. Wij zullen uw tip bespreken binnen ons team ! Mocht u nogmaals komen is er eventueel nog een lift die groter is aan de achterzijde van ons hotel, voor eventueel meer mensen of baggage.

Wij hopen u nogmaals welkom te mogen heten in ons hotel !