Leg de laagste prijs van deze websites vast
77 US$
Expedia.com84 US$
Hotels.com84 US$
Priceline77 US$
eDreams77 US$
CheapTickets84 US$
Travelocity84 US$
Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Centraal,gelegen. Wel zorgen dat je een eigen toilet hebt op de kamer. In de zomer kan het wel warm en luidruchtig zijn(ramen dicht houden). Staat wel een fan op de kamer. Toiletten zijn wel erg luidruchtig ( maalsysteem).
Personeel super vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt is prima. ‘s avonds op terras gezellig zitten.
Zijn geen liften aanwezig dus als je met zware koffers reist zou ik hier niet overnachten.
Parkeren vooruit boeken( zijn maar 2 parkeerplaatsen op 5 min lopen)

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Fijn hotel, vriendelijk personeel, super ligging. Een aanrader! 5 kamers met vrienden gehuurd. Werden supergoed geholpen met de reservering en met goede tips in de buurt (goede restaurants). Leuke cocktailbar bij het hotel.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 augustus 2020

Wij hebben een supertijd in dit hotel gehad. Ideale ligging, goed gevuld ontbijt, lekkere snacks en een enorm aanbod aan heerlijke coctails We hebben er goed geslapen ondanks je in het centrum zit. Wij zouden dit hotel zo herboeken als we teruggaan

Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel centraal, vlakbij de markt en de winkels. Parkeren kan voor langere tijd op 5 minuten loopafstand. De kamer waar wij in zaten (nr. 2) is helaas niet aan te raden. Hierbij zit het toilet (wel voor eigen gebruik, niet gedeeld) op de gang. Nogal onhandig, beetje een hostelgevoel. De wastafel en douche zitten wel binnen de kamer. Het sanitair is niet zo modern. De kamer zag er verder prima uit en was voldoende schoon.
Het was heel warm toen wij er waren (>35C°) en er is geen airco, alleen een staande ventilator. De ramen moesten we daarom wel open houden 's nachts. Op straat zijn er een aantal drukke terrassen. Ook staan er taxi's. Dit gaf heel veel herrie tot diep in de nacht (zelfs door oordopjes heen). Ik vond het matras ook niet zo fijn liggen. Al met al dus een erg slechte nacht gehad... Het ontbijt was prima, dat maakte het een beetje goed. Maar van elk hotel verwacht je in de eerste plaats toch wel dat je er lekker kunt slapen...

Beoordeeld op 6 augustus 2020

Wat een vreselijk gehorig hotel.. hoe leuk en gezellig Het personeel en de cocktail bar ook is.. het slapen is verschrikkelijk. Ik heb geen oog dicht gedaan. De bovenburen hebben lawaai vooor 30, uren achter elkaar. Dusdanig erg dat ik de buren van hiernaast om (03:00 uur) hoor klagen tegen elkaar over de herrie.. dus als je wil slapen , kies voor iets anders