Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel gastvrij! Vriendelijke bediening. Kamer was in orde maar toilet was op de gang, toilet was wel enkel voor onze kamer. Kamer was in orde en proper. Kamer lag aan de straatkant en hoorde fel het nachtlawaai. Kamer aan de achterzijde zal daar minder last van hebben Ontbijt was sober maar in orde.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

prima hotel, goede kamer, konden vroeg inchecken en bij uitchecken koffer achterlaten voor shoppen. bus stopt vrijwel voor de deur, vrijthof en centrum op korte loopafstand,Heerlijk buffetontbijt en gezellig personeel, echt een aanrader dus. Beneden is een bar en kan je hapje eten, top. free wifi op kamer werkt goed.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 december 2019

Hotel in karakteristiek oud pand op een schitterende locatie bij de markt dus in het centrum
Niet ovetdreven luxe. Maar netjes en het belangrijkste: heeerlijke bedden. s'Avonds nog gezellig in de cocktailbar gezeten: sfeervol,leuke muziek en mogelijkheid om met elkaar een praatje te maken. Het ontbijt was helemaal top. Bufetvorm en er ontbrak niets. Lekkere koffie, ieder bakje vers gezet.
Kortom een aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Bagage konden we de 2e dag achterlaten. s'Avonds opgehaald, ideaal voor shoppende vriendinnen

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel Beez in hartje centrum maastricht is een perfecte keus voor een overnachting. Centraal gelegen,schone kamers en goede bedden. De kers op de taart was het super vriendelijke personeel, dat wel in was voor een gezellig praatje. Het ontbijt was goed verzorgd ,uitgebreid én lekker met een lekker kopje cappucino of twee om het af te maken. Zeer zeker aan te raden,voor ons in ieder geval wel als we weer eens in Maastricht willen overnachten.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel met een top locatie. Prijs kwaliteit is zeer goed. Mijn vriendinnen zijn beide zwanger en de medewerkers waren extra aardig voor ze. Ontbijt was goed. Top hotel midden in Maastricht!

Datum van verblijf: april 2019