“Op pad met de kruisridders”

Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 17 van 449 Restaurants in Maastricht
20 maart 2020 beoordeeld

Een bijzondere belevenis, een bezoek aan deze gerestaureerde Stadsbrouwerij. De rondleiding was geweldig. Een brouwmeester die uiteraard goed weet waar hij 't over heeft, en genoten van diverse biertjes, waaronder de Maltezer. Meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: februari 2020
A8674DCtomd, Eigenaar van Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Beste,
Dankjewel voor je mooie reactie. We hopen je in de toekomst terug te zien!

12 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben een ontzettende leuke rondleiding gehad met daarna een proeverij. Een absolute aanrader wanneer je in Maastricht bent!

Datum van bezoek: maart 2020
A8674DCtomd, Eigenaar van Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste Manon,
Dankjewel voor je reactie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke rondleiding en proeverij hebben gehad. Hopelijk zien we jullie snel terug bij Stadsbrouwerij de Maastrichter Maltezer.

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top. Prima. Fijne ligging. Top bediening.
Place to be in Maastricht.
Lekker bier, zeker de Malthrser.

Datum van bezoek: maart 2020
A8674DCtomd, Eigenaar van Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Peter,
Dankjewel voor je reactie. Wat leuk om te lezen dat je ons bier lekker vindt. Hopelijk zien we je een keertje terug bij de Maastrichter Maltezer.
Jule (marketing)

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier toevallig langs en dachten pakken een goede pot bier. Bleek dat ze ook echt bier brouwden en dit ook op tap hadden. De bediening was super vriendelijk en legde dan ook alles uit wat wij nog niet wisten. Van een kwam ander en zijn dan ook maar wat borrelhapjes gaan bestellen. Super! En snel ook! We zijn nadat we nog even stad in zijn geweest de zelfde avond terug gekeerd omdat de kaart er ook top uitzag. Hebben heerlijke maltezer spareribs gehad! Konijn was ook zeer goed bereid tot van het bod gleed en smolt in je mond. Als met al kom je langs ga na binnen en voor personeel. Bedankt voor goede service en mooie bieren!

Datum van bezoek: februari 2020
A8674DCtomd, Eigenaar van Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Beste,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review en wat fijn dat je zo genoten hebt. Ik zal je compliment zeker doorgeven. Wist je dat we in de toekomst nog meer bier gaan brouwen? Houdt ons dus goed in de gate. Wellicht tot een volgende keer bij de Maastrichter Maltezer.

Jule (marketing)

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig het driegangenmenu genomen. Vooraf bloedworst met appel, die was prima gebakken. Als hoofdgerecht konijn en die was erg goed gemaakt. Als nagerecht een kaasplankje met drie Franse kazen, die prima waren. Aangezien voor en hoofdgerecht streek producten zijn, hadden ze hier ook voor locale kazen kunnen kiezen. De octopus als voorgerecht was ook erg lekker en hoewel het toetje dat crème brûlée heette, erg lekker was, was het zeker geen klassieker. De spareribs waren ook goed van smaak maar zouden voor mij iets gaarder mogen zijn.
De biertjes uit eigen brouwerij zijn erg lekker. Gaan zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
A8674DCtomd, Eigenaar van Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste,
Bedankt voor uw review! Ik zal uw feedback zeker doorgeven.
We zien u graag terug!
Jule van marketing

Reizigers die Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer bekeken, bekeken ook

In Stadsbrouwerij De Maastrichter Maltezer geweest? Deel je ervaringen!