Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
ZenHotels.com
Trip.com
Algotels
StayForLong
Expedia.com
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (293)
Beoordelingen filteren
293 resultaten
Waardering van reizigers
115
81
43
40
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
115
81
43
40
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 293 beoordelingen
Beoordeeld op 7 augustus 2023

De bedden zijn heel goed, onze gezinskamer was ruim en mooi ingericht. De prijs was iets minder dan 100€ (zonder ontbijt)
Helaas waren de ramen op onze kamer erg slecht geïsoleerd (enkel glas en niet goed passend in het kozijn). Daardoor tochtte het en was er het constante geluid van een aggregaat dat onder ons raam stond. Heel slecht geslapen hierdoor. Onvoorstelbaar dat het hotel hier niets aan doet (maar wel zegt er wat aan te doen in andere recensies). Verder niet heel schone kamer en schimmel boven de slecht werkende douche. Jammer!

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Tom_77-03
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2023

Beste Tom,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Het is spijtig om te horen dat het hotel u is tegengevallen. Onze oprechte excuses dat u niet heeft kunnen slapen. Graag willen wij u informeren dat het hotel hier wel degelijk mee bezig is maar doordat het gebouw de status rijksmonument heeft, dit enige vertraging kan oplopen.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Monastère

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2023

We hadden een executive kamer die we bij een eerder verblijf ook hadden geboekt. Echter deze was, in tegenstelling tot de vorige boeking, aan de voorkant gelegen met dienovereenkomstig lawaai van een aggregaat die dag en nacht aanstond. De douchekop paste niet meer in de loshangende houder en ook de closetrol houder kwam van de muur. Een executive kamer onwaardig.
Het ontbijt, waar we de vorige keren zéér tevreden over waren, was een stuk slechter geworden. De roerei was meer een ei-saus dan een roerei... Heel erg dun en ontzettend zout. Ook ontbrak de rol met "echte boter". Al met al een behoorlijke downgrade.... ;-)

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank HGH M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Beste heer/ mevrouw,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u koos om terug te komen na een vorig bezoek.
Het is spijtig om te horen dat de kamer niet geheel naar wens was. We hebben uw commentaar opgenomen en laten de kamer controleren voor de volgende bezoeker. Als we u nog een keer mogen verwelkomen gaat ons receptieteam hun uiterste best doen om u een kamer aan de rustige achterzijde van het hotel te geven.
Uw opmerking met betrekking tot het ontbijt nemen wij op met de restaurantmanager zodat dit in het vervolg niet meer gebeurt.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Monastère

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2023

Wij verbleven tijdens een Rieu concert in dit hotel en daardoor was de prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk niet goed, maar dat weet je. Kamer was schoon en voorzien van thee- en koffiefaciliteiten en flesjes water. Dit verbouwde klooster heeft een charmante uitstraling en ligt in het centrum. Het ontbijt was oké, voor ieder wat wils, maar niet heel uitgebreid. Helaas moesten we met onze kaartsleutel telkens naar de receptie, omdat deze elke keer weigerde en opnieuw moest worden gereset (probleem was bekend, maar niemand wist de oplossing). De ramen zijn op zithoogte en hebben geen hekje/stang om te voorkomen dat iemand uit het raam valt. Met kleine kinderen dus niet aan te raden. De duiven zitten op de vensterbank en komen ook daadwerkelijk naar binnen (afdrukken op de vloerbedekking en vogelpoep). Wij hebben geen hekel aan duiven, maar het is niet echt hygiënisch. Tijdens het uitchecken hebben wij de situatie gemeld en de reactie van de receptie was dat ook dit probleem bekend was en de enige oplossing is om de ramen dicht te houden en de airco aan te zetten. Het was overduidelijk dat het probleem in de toekomst niet zal worden aangepakt. Tijdens ons gesprek was de houding van de dame in kwestie op dat moment niet vriendelijk en onprofessioneel. Jammer. Overig personeel was tijdens ons verblijf gelukkig wel zeer vriendelijk.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterzijde, die liggen rustiger
Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Annahilly
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2023

Beste Annahilly,

Allereerst, willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère

Het doet ons goed dat u van ons hotel heeft genoten. Echter spijtig dat u tegen een aantal problemen bent aangelopen.

Wij waarderen uw extensieve feedback enorm en zullen de aangegeven problemen intern oppakken.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Monastère

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2023 via mobiele applicatie

Goed hotel sliepen aan de achterkant wat erg fijn was het hotel is verder wel erg gehorig je kunt douchen en praten van de buren erg goed horen ook wordt er door de overige gasten niet rustig gedaan met het terug komen en weg gaan maar dat is natuurlijk overal zo het ontbijt was verder prima al vonden wij dat het personeel daar wel wat alerter mag zijn wie er komt en gaat en het wel erg gezellig met elkaar had en uitgebreid staat te knuffelen met een buitenstaander en er nog geen goedendag af kan dit vonden wij een minpuntje

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Joke G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2023

Beste Joke,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère

Wij zijn blij om te horen dat u een prima verblijf heeft gehad, echter spijtig om te horen dat u niet geheel tevreden was over het personeel bij het ontbijt. Onze excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de gastvrijheid waar wij voor staan. Dit gaan wij dan ook verder oppakken binnen ons team.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Monastère

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2023 via mobiele applicatie

Hotel ligt op top locatie. Hadden suite 121 groot, mooi, smaakvol, balkon.
Ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en warm. Vlakbij de winkelstraten met leuke boetiek en cafés. Parkeren kan op 5 min lopen bij Sphinx. 16 euro per 24 uur. Op de grote markt is bijna dagelijks de markt.

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 62nellekep
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2023

Beste,

Allereerste willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf.

Wij zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,
Team hotel Monastere

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken