2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 131
getaroom.comUS$ 146
Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

Een fout in de boeking gemaakt, geprobeerd bij het hotel om de boeking te verzetten maar dit kon absoluut niet. Ook geld kregen we niet terug. Beetje vriendelijkheid en meedenken zou leuk zijn maar helaas dat kon er niet vanaf.

Datum van verblijf: mei 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Beste Mirjam,

Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van deze review.

Het is spijtig om te horen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de gemaakte boeking en uiteraard begrijpen wij dat het niet fijn is dat u de boeking niet kon verplaatsen. Echter kunnen wij op dit moment niet precies inzien wat er mis is gegaan, wellicht heeft het te maken gehad met een non refundable boeking en dan kan er inderdaad niks meer aan de gemaakte boeking gewijzigd of geannuleerd worden.

Wij hopen toch een beetje op uw begrip voor de situatie omdat wij helaas geen uitzondering hierop kunnen maken. Dat zou niet geheel eerlijk zijn voor onze andere gasten.

Beoordeeld op 10 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotelkamer aan achterzijde, op 4e verdieping. Onder het dak. Leuk want die elementen, balken en klein raam met luiken kwamen terug in de kamer. Zoals ook de inrichting. Leuke details, dressoir met oude radio erop.
Goed bed!! Heerlijk geslapen.
Airco niet aan gehad, raam open en wakker worden met opkomende zon.
Goed hotel, schone kamer, vriendelijk personeel.

Kamertip: In deze kamer lag vloerbedekking. Vinden wij niet hygiënisch dus badslippers meegenomen. Achterkant geen last van straat geluiden.
Datum van verblijf: mei 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022

Beste,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was over de hotelkamer.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 25 april 2022

Op een doordeweekse dag in dit hotel. Het is een stijlvol hotel, schoon en met een mooie kamer (met vide). Grote probleem: als je aan de voorkant van het hotel slaapt hoor je werkelijk ieder geluid van de (drukke) straat. Het is enkelglas. Er was een studentenfeest aan de gang, de hele nacht, en dus niet geslapen. Oordopjes meenemen dus.

Ontbijt is oké, zaal is prachtig, maar gezien de allure van het hotel valt het wel wat tegen (geen verse jus, maar één koffieapparaat voor het hele buffet).

Kamertip: Zorg voor een kamer aan de achterzijde van het hotel. Neem oordopjes mee.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Dear 53henk,

First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.

We are pleased to hear that the hotel was as pleasant as you expected.

Unfortunately, the room was quite noisy. Next time you can always call us by telephone in the room or come to the reception. We can then see if we still had a room available at the back of our hotel. It is a pity that the breakfast was not as expected.

We hope to welcome you again in our hotel.

Yours sincerely,

Team Hotel Monastere

Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Ik vond de kamer goed, maar de service was beneden niveau. Arrogante ontvangst en bediening, weigering van een tafel in het eigen restaurant Louis voor diner terwijl we bij Fork hadden gereserveerd en hier een bevestiging van toonden. De keuken zou boos zijn dat er nog mensen kwamen. Uiteindelijk wel een tafel gekregen maar door het totale gebrek aan gastvrijheid zijn we daar niet op in gegaan en ergens anders gegeten.

Kamertip: Gastvrijheid (horeca) waarvoor met €125 per nacht wordt betaald, waarmaken!
Datum van verblijf: april 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Beste,

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was over de hotelkamer. Echter spijtig dat u niet tevreden bent geweest over de gekregen service van ons personeel. Uiteraard mag dit absoluut niet gebeuren in de gastvrije sector waarin we werkzaam zijn. Graag bieden wij onze excuses aan en wij gaan dit zeker verder oppakken binnen ons team.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 april 2022

Dit is een absolute aanrader, het begint al bij binnenkomst, uiterst vriendelijk begroet door Robin, welke uitgebreid de tijd neemt je de bezienswaardigheden en eetgelegenheden beschrijft. Geweldige kamer, met prachtige elementen, een super fijn bed en sfeervolle inrichting. Heerlijke regendouche.
Je wandelt zo het mooie centrum van Maastricht in, waar je gezellig kan eten en drinken.

Datum van verblijf: april 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2022

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn blij om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons prachtige hotel.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.