3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 355
PricelineUS$ 322
getaroom.comUS$ 398
Beoordeeld op 25 april 2022

Op een doordeweekse dag in dit hotel. Het is een stijlvol hotel, schoon en met een mooie kamer (met vide). Grote probleem: als je aan de voorkant van het hotel slaapt hoor je werkelijk ieder geluid van de (drukke) straat. Het is enkelglas. Er was een studentenfeest aan de gang, de hele nacht, en dus niet geslapen. Oordopjes meenemen dus.

Ontbijt is oké, zaal is prachtig, maar gezien de allure van het hotel valt het wel wat tegen (geen verse jus, maar één koffieapparaat voor het hele buffet).

Kamertip: Zorg voor een kamer aan de achterzijde van het hotel. Neem oordopjes mee.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Dear 53henk,

First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.

We are pleased to hear that the hotel was as pleasant as you expected.

Unfortunately, the room was quite noisy. Next time you can always call us by telephone in the room or come to the reception. We can then see if we still had a room available at the back of our hotel. It is a pity that the breakfast was not as expected.

We hope to welcome you again in our hotel.

Yours sincerely,

Team Hotel Monastere

Beoordeeld op 24 april 2022 via mobiele applicatie

Ik vond de kamer goed, maar de service was beneden niveau. Arrogante ontvangst en bediening, weigering van een tafel in het eigen restaurant Louis voor diner terwijl we bij Fork hadden gereserveerd en hier een bevestiging van toonden. De keuken zou boos zijn dat er nog mensen kwamen. Uiteindelijk wel een tafel gekregen maar door het totale gebrek aan gastvrijheid zijn we daar niet op in gegaan en ergens anders gegeten.

Kamertip: Gastvrijheid (horeca) waarvoor met €125 per nacht wordt betaald, waarmaken!
Datum van verblijf: april 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Beste,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden was over de hotelkamer. Echter spijtig dat u niet tevreden bent geweest over de gekregen service van ons personeel. Uiteraard mag dit absoluut niet gebeuren in de gastvrije sector waarin we werkzaam zijn. Graag bieden wij onze excuses aan en wij gaan dit zeker verder oppakken binnen ons team.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 april 2022

Dit is een absolute aanrader, het begint al bij binnenkomst, uiterst vriendelijk begroet door Robin, welke uitgebreid de tijd neemt je de bezienswaardigheden en eetgelegenheden beschrijft. Geweldige kamer, met prachtige elementen, een super fijn bed en sfeervolle inrichting. Heerlijke regendouche.
Je wandelt zo het mooie centrum van Maastricht in, waar je gezellig kan eten en drinken.

Datum van verblijf: april 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2022

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn blij om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons prachtige hotel.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.

Beoordeeld op 11 april 2022 via mobiele applicatie

Mooi ingericht hotel, fantastische bedden, ruime kamers, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, gezellige hotelbar. Ik houd ervan. De afstand naar het centrum is een paar minuten wandelen. Echt een super aanrader. Wij komen er zeker terug. Wat een geweldig hotel.

Beste heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u bedanken voor de mooie beoordeling van uw verblijf bij Hotel Monastère

Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Maastricht en zeker nog eens bij ons terug zou willen komen.

Wij kijken er in ieder geval al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij Hotel Monastere.

Beoordeeld op 10 april 2022

Perfecte ligging, prachtig historisch pand en zeer smaakvol ingericht. Het bed lag heerlijk en de kamer was volledig te verduisteren ’s nachts. Ontbijt was prima in orde.

Helaas toch ook wel een aantal minpunten waardoor ik de prijs/kwaliteit-verhouding niet goed vind en volgende keer voor een ander hotel kies: In de badkamer hing een enorme rioollucht (die ook de kamer introk), en de kamer was verder niet erg schoon (stoffig). Kleding kan alleen worden opgehangen aan een paar haakjes op een kamerscherm maar dit is ook de enige plek is om (natte) jassen aan op te hangen (dus daarom maar uit de koffer geleefd). De kamer was enorm heet (en dit was niet goed aan te passen), we sliepen op een vide waardoor het daar helaas nog warmer was. Ook in de algemene gangen hing een benauwde warmte.

Verder helaas ook een beetje “vergane glorie”; één van de ramen had een kapot hendel en was daarom niet te openen, verf dat afbladdert, badkamervoegen die helemaal zwart zijn geworden, en allemaal zwarte strepen op de muren…

Beste Anneloes,

Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de centraal gelegen locatie en het historische pand. Echter spijtig dat u niet geheel tevreden bent geweest over de schoonmaak en de temperatuur in het gehele hotel. Wij nemen deze verbeterpunten uiteraard erg serieus en gaan dit dan ook verder oppakken binnen ons team.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.