FindHotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 131
getaroom.comUS$ 146
Beoordeeld op 11 april 2022 via mobiele applicatie

Mooi ingericht hotel, fantastische bedden, ruime kamers, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, gezellige hotelbar. Ik houd ervan. De afstand naar het centrum is een paar minuten wandelen. Echt een super aanrader. Wij komen er zeker terug. Wat een geweldig hotel.

Datum van verblijf: april 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2022

Beste heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u bedanken voor de mooie beoordeling van uw verblijf bij Hotel Monastère

Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in Maastricht en zeker nog eens bij ons terug zou willen komen.

Wij kijken er in ieder geval al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij Hotel Monastere.

Beoordeeld op 10 april 2022

Perfecte ligging, prachtig historisch pand en zeer smaakvol ingericht. Het bed lag heerlijk en de kamer was volledig te verduisteren ’s nachts. Ontbijt was prima in orde.

Helaas toch ook wel een aantal minpunten waardoor ik de prijs/kwaliteit-verhouding niet goed vind en volgende keer voor een ander hotel kies: In de badkamer hing een enorme rioollucht (die ook de kamer introk), en de kamer was verder niet erg schoon (stoffig). Kleding kan alleen worden opgehangen aan een paar haakjes op een kamerscherm maar dit is ook de enige plek is om (natte) jassen aan op te hangen (dus daarom maar uit de koffer geleefd). De kamer was enorm heet (en dit was niet goed aan te passen), we sliepen op een vide waardoor het daar helaas nog warmer was. Ook in de algemene gangen hing een benauwde warmte.

Verder helaas ook een beetje “vergane glorie”; één van de ramen had een kapot hendel en was daarom niet te openen, verf dat afbladdert, badkamervoegen die helemaal zwart zijn geworden, en allemaal zwarte strepen op de muren…

Datum van verblijf: april 2022

Beste Anneloes,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de centraal gelegen locatie en het historische pand. Echter spijtig dat u niet geheel tevreden bent geweest over de schoonmaak en de temperatuur in het gehele hotel. Wij nemen deze verbeterpunten uiteraard erg serieus en gaan dit dan ook verder oppakken binnen ons team.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in hartje Maastricht. Parkeren op 5 minuten lopen voor €10 per dag. Binnen een paar passen sta je op de Markt. Hele fijne bedden. We hadden een zolderkamer met het bed op een vide. Voor mijn ouders leek me dat even een opgave maar ze vonden het geen probleem. Heel fijn ontbijt met veel (maar niet alleen maar) verse producten en goede koffie. Aanrader!

Kamertip: Vierde verdieping niet voor mensen met beperkte mobiliteit.
Datum van verblijf: maart 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn blij om te horen dat u een heerlijk verblijf in Maastricht heeft gehad.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Een prachtig karakteristiek hotel dat vroeger een klooster was. Eerste dag zaten we in kamer 101. Voor ons geen succes. Rumoerig want je zit in de stad (op zich geen probleem) maar ook bij de receptie die 24/7 open is. Kregen gelukkig een nieuwe kamer (423). Erg goede service! Heerlijk ontbijt en goede bedden. Op steenworp afstand van de binnenstad.

Datum van verblijf: maart 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Beste Gast,
Wij zijn blij om te horen dat U heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Echter spijtig dat uw eerste kamer erg rumoerig was. Indien u hier last van heeft kunt u dit uiteraard altijd melden bij onze receptie zodat zij meteen actie kunnen ondernemen. Wij vinden het fijn om te horen dat ons personeel u heeft helpen in het vinden van een oplossing.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 18 maart 2022

Dit hotel is qua look & ligging helemaal wat je wilt voor een weekendje Maastricht. De ligging is heel centraal (plus een betaalbare parkeerplaats op loopafstand). Ze hebben een prachtig interieur, de kamers zijn schoon en in de lobby is mogelijkheid tot bagage achterlaten, fijn! Echter zijn er vooral op het hospitality vlak (iets wat toch tamelijk belangrijk is in de hotellerie) echt nog een hoop punten te verdienen voor de staff van het hotel. Bij aankomst wilde ik voor we de stad in zouden gaan nog even een kop koffie drinken in de hotelbar, dit kon niet omdat men nog bezig was met het opruimen van het ontbijtbuffet. Toen ik voorstelde om dan buiten op het terras dat koffietje op te drinken (om niet in de weg te zitten) kon dat ook niet. Geen fijne binnenkomer! Bij de brunch die wij in het hotel restaurant aten wilde wij graag de rekening op onze kamer laten zetten, zodat we aan het einde van ons verblijf alles konden afrekenen in 1 keer. De dame van de bediening had een wantrouwende toon waarin ze tegen ons gasten zei "ik kan u niet zomaar laten gaan"... Alsof wij van plan waren het op een lopen te zetten. Dit terwijl mijn creditcard al bij de incheckbalie lag en het bekend was dat wij die avond in het hotel zouden overnachten. In een hotel waar je gemiddeld €150 per nacht betaalt, mag je hopelijk er vanuit gaan dat de staff wat hartelijker zou zijn. We hebben overigens wel heerlijk geslapen (goede bedden!). Wat jammer was is dat, op de ochtend dat we konden uitslapen (eindelijk een weekendje zonder kleine kinderen en dus is uitslapen best een 'big deal') er om 08:15 kei hard een brand alarm afging, meerdere malen. Het bleek uiteindelijk niets. Maar toen we bij het uitchecken vroegen wat er gebeurd was, werd er gereageerd met "ja dat was een storing, daar kunnen wij ook niks aan doen". In zo'n geval zou het professioneler zijn om te erkennen dat het vervelend is voor de gasten, ondanks dat het niet iemands 'schuld' is. Excuus maken kost je niets, maar levert wel meer begrip op.