2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 146
TravelocityUS$ 139
Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in hartje Maastricht. Parkeren op 5 minuten lopen voor €10 per dag. Binnen een paar passen sta je op de Markt. Hele fijne bedden. We hadden een zolderkamer met het bed op een vide. Voor mijn ouders leek me dat even een opgave maar ze vonden het geen probleem. Heel fijn ontbijt met veel (maar niet alleen maar) verse producten en goede koffie. Aanrader!

Kamertip: Vierde verdieping niet voor mensen met beperkte mobiliteit.
Datum van verblijf: maart 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.

Wij zijn blij om te horen dat u een heerlijk verblijf in Maastricht heeft gehad.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Een prachtig karakteristiek hotel dat vroeger een klooster was. Eerste dag zaten we in kamer 101. Voor ons geen succes. Rumoerig want je zit in de stad (op zich geen probleem) maar ook bij de receptie die 24/7 open is. Kregen gelukkig een nieuwe kamer (423). Erg goede service! Heerlijk ontbijt en goede bedden. Op steenworp afstand van de binnenstad.

Datum van verblijf: maart 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022

Beste Gast,
Wij zijn blij om te horen dat U heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Echter spijtig dat uw eerste kamer erg rumoerig was. Indien u hier last van heeft kunt u dit uiteraard altijd melden bij onze receptie zodat zij meteen actie kunnen ondernemen. Wij vinden het fijn om te horen dat ons personeel u heeft helpen in het vinden van een oplossing.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 18 maart 2022

Dit hotel is qua look & ligging helemaal wat je wilt voor een weekendje Maastricht. De ligging is heel centraal (plus een betaalbare parkeerplaats op loopafstand). Ze hebben een prachtig interieur, de kamers zijn schoon en in de lobby is mogelijkheid tot bagage achterlaten, fijn! Echter zijn er vooral op het hospitality vlak (iets wat toch tamelijk belangrijk is in de hotellerie) echt nog een hoop punten te verdienen voor de staff van het hotel. Bij aankomst wilde ik voor we de stad in zouden gaan nog even een kop koffie drinken in de hotelbar, dit kon niet omdat men nog bezig was met het opruimen van het ontbijtbuffet. Toen ik voorstelde om dan buiten op het terras dat koffietje op te drinken (om niet in de weg te zitten) kon dat ook niet. Geen fijne binnenkomer! Bij de brunch die wij in het hotel restaurant aten wilde wij graag de rekening op onze kamer laten zetten, zodat we aan het einde van ons verblijf alles konden afrekenen in 1 keer. De dame van de bediening had een wantrouwende toon waarin ze tegen ons gasten zei "ik kan u niet zomaar laten gaan"... Alsof wij van plan waren het op een lopen te zetten. Dit terwijl mijn creditcard al bij de incheckbalie lag en het bekend was dat wij die avond in het hotel zouden overnachten. In een hotel waar je gemiddeld €150 per nacht betaalt, mag je hopelijk er vanuit gaan dat de staff wat hartelijker zou zijn. We hebben overigens wel heerlijk geslapen (goede bedden!). Wat jammer was is dat, op de ochtend dat we konden uitslapen (eindelijk een weekendje zonder kleine kinderen en dus is uitslapen best een 'big deal') er om 08:15 kei hard een brand alarm afging, meerdere malen. Het bleek uiteindelijk niets. Maar toen we bij het uitchecken vroegen wat er gebeurd was, werd er gereageerd met "ja dat was een storing, daar kunnen wij ook niks aan doen". In zo'n geval zou het professioneler zijn om te erkennen dat het vervelend is voor de gasten, ondanks dat het niet iemands 'schuld' is. Excuus maken kost je niets, maar levert wel meer begrip op.

Beoordeeld op 12 maart 2022

Wij verbleven met het gezin in een vierpersoonskamer. De kamer beschikte niet over een (kleding) kast of andere opberg ruimte waardoor de bagage niet kon worden uitgestald. De badkamer was ook vrij klein met een douchewand die te kort was, waardoor de vloer snel nat werd. Verder stond er geen prullenbak in de kamer, alleen in de badkamer en was er geen minibar aanwezig. Kleine hygiëne puntjes zoals oude koffiepods in het apparaat en de glazen die niet schoon waren. De bedden waren overigens wel erg goed, goed geslapen daardoor. Het ontbijt was mooi uitgebreid. Toen wij dit alle aangaven bij de receptie werd ons gezegd dat er nog een andere quadruple kamer is die wel groot is, maar dat die al was gereserveerd. Het verblijf was goed, maar voor deze prijs zo een kleine kamer klopt niet!!

Datum van verblijf: maart 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2022

Beste Rosalie,
Wij zijn blij om te horen dat u lekker heeft geslapen en heeft genoten van ons ontbijt. Echter spijtig dat u de kamer heeft ervaren als erg klein. Wij hebben inderdaad 2 verschillende quadruple kamers die allebei anders zijn ingedeeld. Wij zullen uw opmerkingen verder bespreken met ons team om te kijken hoe wij ons hotel eventueel in de toekomst kunnen verbeteren. Daarnaast zullen wij uiteraard meer aandacht besteden aan het schoonmaken van de kamers aangezien wat u omschrijft zeker niet zou moeten kunnen. Wij waarderen uw feedback.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en dit keer misschien in de andere QUAD kamer.

Beoordeeld op 23 februari 2022

Het hotel is smaakvol ingericht. Ruime en schone kamer. Je wordt gastvrij ontvangen. Het ontbijt is goed en uitgebreid.
Het enige minpuntje is dat er geen kast op de hotelkamer is en ook geen kofferrek.

Datum van verblijf: februari 2022
Marketing Vondel Hotels, Marketing van Hotel Monastere Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Beste Simone,

Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Echter spijtig om te horen dat u een kast en kofferrek miste op de kamer

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.