“Een gezellige kroeg...”
Beoordeling van Caffe Cocotte

Caffe Cocotte
Geclassificeerd als nr. 257 van 456 Restaurants in Maastricht
1 oktober 2020 beoordeeld

In dit café is het zowel binnen als op het terras goed toeven. Een goed assortiment drankjes en bieren is voorhanden, en dit alles is zeer betaalbaar. De lokale bevolking komt hier graag en toeristen zijn ook zeer welkom.

Datum van bezoek: september 2020

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gezeten om een avond gezellig te borrelen. Veel soorten speciaal bier en lekkere wijn. Borrelplankjes ook heerlijk. Hele aardige bediening! Super om een avondje op het terras te zitten op de markt.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2019 beoordeeld

Lekker rustig zitten met een heerlijk biertje en vriendelijke bediening dit is Maastricht hiervoor kom je hier naartoe

Datum van bezoek: juni 2019
14 april 2019 beoordeeld

We hebben hier lekkere vlaai gehad. De koffie was ook goed. Buiten was het voor ons die dag even te koud. Het was jammer voor ons dat de inrichting binnen meer cafébezoek is ingesteld. De bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer bij cafe cocotte geweest. Hebben twee Latte en een broodje garnalen en broodje gehakt gegeten. Alles top verzorgd en vriendelijke bediening. Heerlijk bruin brood, enorm goed belegd en voor een abnormaal lage prijs. Bij alles krijg je veel sla. Zelfs bij een tosti ham kaas die hier maar 3 euro kost. Ziet er toch heel anders uit als op heel veel andere plekken. Heeft ook lekkere salades, soep en diverse planken met een mix van vis, vlees of kaas. Geserveerd met brood en veel sla voor 12 tot 15 euro. Kunnen minimaal twee personen goed van eten. Goed verzorgd glas bier en veel soorten speciaal bier.

Echt een aanrader voor de
Lunch of later op de dag.

Is trouwens ook in de avonduren een leuk cafe en niks is de eigenaar teveel.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Caffe Cocotte bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Caffe Cocotte geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.