“Heerlijk eten, fantastisch personeel!”
Beoordeling van Brandsøn

Brandsøn
Geclassificeerd als nr. 45 van 467 Restaurants in Maastricht
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ontzettend warm ontvangen door het personeel en een mooi terras. Een absolute aanrader als je in hartje Maastricht bent. Met uitkijk op de Maas.

Datum van bezoek: augustus 2021

1 augustus 2021 beoordeeld

Personeel was hartelijk en gastvrij. Attent zonder opdringerig of te amicaal. dat is een goede balans. Op het terras zit je met mooi uitzicht en toch beschut. Gerechten waren goed op smaak en zorgvuldig opgemaakt zonder teveel frutsels en franjes wat je soms elders ziet. Pasta met kreeft en dessert met Sabayon is een aanrader. De eendenborst (bij 3 gangen menu) wel lekker mals en op smaak, maar qua portie wat weinig. De saus erbij was lekker hartig, de kersen in eigen saus maakten het te zoet en dus apart gegeten om de smaak balans te behouden

Datum van bezoek: juli 2021
1 augustus 2021 beoordeeld

Het eten is geweldig (daar kom je primair voor) maar de rest is het (net) niet. Populair (“hé mannen, dat fixen we even”), pretentieus zonder het benodigde niveau. Zelfs een radijs(je) op je bord wordt uitgelegd. (Verkleinwoorden zelfs op de kaart….zilte groentjes). Typisch niveau van een MBO-leerbedrijf waar de pretentie op hogere hotelschool niveau ligt. Zeker de prijzen wijzen in die richting. Het oogt als mee willen doen in het hogere echelon maar dat lukt zichtbaar niet.

Datum van bezoek: juli 2021
26 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie moderne zaak met dito inrichting, personeel is vriendelijk en genoeg ruimte tussen de tafels.
We zijn hier geregeld gaan dineren, en dat is altijd goed. Nu zijn we gaan lunchen, en dat viel echter tegen. De salades zijn in verhouding erg karig en weinig, totaal niet in verhouding met de prijs. Het leek wel een bijgerechtje, jammer.

Datum van bezoek: juni 2021
25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle, luxe ingerichte zaak met vriendelijk personeel en ruimte keuze. Alles tegen aantrekkelijke prijzen.
Genoten van een driegangenmenu voor een alleszins schappelijke prijs. De gerechten waren erg lekker.
Miste ik iets? Eigenlijk alleen een kussentje voor in de rug op de bank. Verder een top zaak!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Brandsøn bekeken, bekeken ook

In Brandsøn geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.