“Buffet met weinig keus en smaak”

Van der Valk hotel restaurant
Geclassificeerd als nr. 169 van 457 Restaurants in Maastricht
Wijk: Heer
Wijk: Heer
5 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens ons verblijf hier een dinerbuffet genomen. Dat was een teleurstelling. Waar het dessert prima was, viel de rest erg tegen. Weinig variatie en niet heel veel smaak.

Datum van bezoek: juli 2020

6 juli 2020 beoordeeld

Redelijk standaard VDValk kaart. Helaas geen salades als hoofdgang mogelijk. (Min puntje) verder heerlijk gegeten. De flying desert zijn leuk. De grote deserts maar dan in het klein zodat je meerdere toetjes kunt nemen. :-)

Datum van bezoek: juli 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig brengen we een bezoek aan de brasserie van Van der Valk Maastricht. De brasserie wordt momenteel verbouwd maar ‘tijdens de verbouwing blijft de winkel op’. De brasserie is tijdelijk verplaatst en heeft zelfs meer tafels. Mooi, maar ook een paar minpuntjes: het verkeer in/door het lifecooking restaurant is enigszins chaotisch en het is in de brasserie erg druk.
Desalniettemin genoten van een heerlijke italian burger.
We komen terug als de verbouwing klaar is.

Datum van bezoek: januari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, locatie is niet erg fijn, wel goed bereikbaar, wij hadden een deluxe kamer (507) Zeer uitgekiend en netjes, goed bed, goede douche, tv en bedlampjes. Zwembad is prima, sauna en douches allemaal versleten. Oja geen laadpalen buiten. Restaurant standaard VdValk hap, geen bijzonderheden, geen vega of zo

Datum van bezoek: januari 2020
20 december 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit eten prima. Caesar salade was lekker en de schnitzels zijn altijd goed. Alleen was de stroganoffsaus niet te pruimen, leek tomatensaus.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Van der Valk hotel restaurant bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Van der Valk hotel restaurant geweest? Deel je ervaringen!