Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Hotels.comUS$ 98
TravelocityUS$ 98
PricelineUS$ 98
Beoordeeld op 16 oktober 2022 via mobiele applicatie

Locatie is top. Kamers heel mooi. Wel wat stoffig. We hadden een kamer op de 7 e etage, dan heb je wel wat overlast van de rooftop bar, maar met ramen dicht weinig last.
Ontbijt is echt onacceptabel. Oud brood, weinig keus, dingen steeds op. Voldoende vers brood kost echt bijna niets, dat moet toch te regelen zijn….

Kamertip: Ergens anders ontbijten
Datum van verblijf: oktober 2022
TSH Maastricht, Other van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2022

Hi there,
Thank you very much for taking your time to leave us a review. Glad to see you enjoyed the room. We are sorry not everything met your expectation. We hope we you give us another chance to impress you next time!
Happy travels,
The Social Hub Maastricht

Beoordeeld op 25 september 2022

Wij zijn hier meerdere keren geweest. Bij ons laatste bezoek viel ons op dat de kamer minder schoon was: stoffig, vlekken op deur en keukenblok ook op stoel.
Bed prima, heerlijk geslapen, ontbijt eenvoudig maar ook relatief voordelig. Nu nog even een extra schoonmaak ronde en dan komen wij weer terug.

Kamertip: Hoge verdieping met uitzicht…
Datum van verblijf: september 2022
TSH Maastricht, Other van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2022

Hello there,
Thank you for telling us more about your experience with us and sorry for not meeting your overall expectations.
We apologize for the issues with cleaning in your room. We will issue a report to make sure this does not happen again. Please note for in the future that our 24-hours reception team would’ve been happy to help you make your stay more enjoyable. Your comfort is our top priority.
Happy travels!
The Student Hotel (Maastricht)

Beoordeeld op 12 augustus 2022

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen, eenmaal in de kamer was alles vies, deuren zaten onder de vingervlekken, koelkast en magnetron vies, haren en oude zeep in doucheputje, het stof onder het bed werd door het open raam zo onder het bed uit geblazen.. overal lag stof en op het bed zat een vlek? Uiteindelijk na een uur wachten een andere kamer gekregen. Iedere ochtend werd ons verteld dat wij niet op de lijst van het ontbijt stonden? Terwijl ik 75,- extra betaalde hiervoor. Tweede dag hebben wij alleen om handdoeken gevraagd en die werden letterlijk gewoon neergesmeten in de badkamer? Het bed was keihard, heb na drie dagen in dit hotel gewoon pijnstillers moeten nemen voor de pijn aan m’n rug. Wij hebben 75,- terug gekregen van het ontbijt als compensatie, wat prettig is maar ben van mening dat als je in een hotel ruim 400 euro betaald je mag verwachten dat je als gast ontzorgd wordt? Elke dag was er wel iets wat voor mij mijn paar dagen weg behoorlijk verpest heeft. Die 75,- compensatie vind ik dan ook wel weinig voor de stress die het bezorgt heeft.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

Een eerdere klager noemde het een veredelde jeugdherberg en daar ben ik wel mee eens. Een dure en hippe jeugdherberg dat wel, voor 175 euro per nacht. De kamer aan de voorkant is ruim en licht, de badkamer relatief klein, het bed comfortabel, het ontbijtbuffet karig, de locatie is top, de verduisteringsgordijnen net niet verduisterend genoeg, het personeel overwegend aardig en behulpzaam, maar niet altijd met de focus op de gast en het hotel niet al te schoon. Al met al niet helemaal de 175 euro per nacht waard. Ronduit storend was het feest dat in de roof top bar plaats vond, weliswaar was het om 00.00 uur afgelopen, maar ik wil graag zelf bepalen wanneer ik ga slapen. Want slapen was onmogelijk vanwege de geluidsoverlast. We kregen nog wel de optie aangeboden voor een kamer op een andere verdieping, maar toen was het al 23.30 uur en niet meer de moeite waard. Zou ik hier weer slapen? Ik denk het niet. Er zijn betere en goedkopere opties in Maastricht te vinden.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht. Hippe tent!! Ruime, moderne en schone kamer met een heerlijk bed en dito douche. Daarnaast lekker dicht bij het centrum van Maastricht. Kortom: prima hotel!

Datum van verblijf: juli 2021
Tom Pijnenburg, General Manager van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2021

Hi Traveliciouzzz,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf, en onze locatie! :)

Tot ziens,

The Student Hotel | Carmen