Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Hotels.comUS$ 98
TravelocityUS$ 98
PricelineUS$ 98
Beoordeeld op 12 augustus 2022

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen, eenmaal in de kamer was alles vies, deuren zaten onder de vingervlekken, koelkast en magnetron vies, haren en oude zeep in doucheputje, het stof onder het bed werd door het open raam zo onder het bed uit geblazen.. overal lag stof en op het bed zat een vlek? Uiteindelijk na een uur wachten een andere kamer gekregen. Iedere ochtend werd ons verteld dat wij niet op de lijst van het ontbijt stonden? Terwijl ik 75,- extra betaalde hiervoor. Tweede dag hebben wij alleen om handdoeken gevraagd en die werden letterlijk gewoon neergesmeten in de badkamer? Het bed was keihard, heb na drie dagen in dit hotel gewoon pijnstillers moeten nemen voor de pijn aan m’n rug. Wij hebben 75,- terug gekregen van het ontbijt als compensatie, wat prettig is maar ben van mening dat als je in een hotel ruim 400 euro betaald je mag verwachten dat je als gast ontzorgd wordt? Elke dag was er wel iets wat voor mij mijn paar dagen weg behoorlijk verpest heeft. Die 75,- compensatie vind ik dan ook wel weinig voor de stress die het bezorgt heeft.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

Een eerdere klager noemde het een veredelde jeugdherberg en daar ben ik wel mee eens. Een dure en hippe jeugdherberg dat wel, voor 175 euro per nacht. De kamer aan de voorkant is ruim en licht, de badkamer relatief klein, het bed comfortabel, het ontbijtbuffet karig, de locatie is top, de verduisteringsgordijnen net niet verduisterend genoeg, het personeel overwegend aardig en behulpzaam, maar niet altijd met de focus op de gast en het hotel niet al te schoon. Al met al niet helemaal de 175 euro per nacht waard. Ronduit storend was het feest dat in de roof top bar plaats vond, weliswaar was het om 00.00 uur afgelopen, maar ik wil graag zelf bepalen wanneer ik ga slapen. Want slapen was onmogelijk vanwege de geluidsoverlast. We kregen nog wel de optie aangeboden voor een kamer op een andere verdieping, maar toen was het al 23.30 uur en niet meer de moeite waard. Zou ik hier weer slapen? Ik denk het niet. Er zijn betere en goedkopere opties in Maastricht te vinden.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht. Hippe tent!! Ruime, moderne en schone kamer met een heerlijk bed en dito douche. Daarnaast lekker dicht bij het centrum van Maastricht. Kortom: prima hotel!

Datum van verblijf: juli 2021
Tom Pijnenburg, General Manager van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2021

Hi Traveliciouzzz,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn erg blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf, en onze locatie! :)

Tot ziens,

The Student Hotel | Carmen

Beoordeeld op 12 juli 2021

Ik heb voor één weekendnacht 173 euro betaald, terwijl 20 euro meer op z’n plaats was. Het is een studenten-accommodatie dat in de zomer voor belachelijk veel geld als hotel in de markt wordt gezet. Een aanfluiting! We hadden een bed, maar daarmee is alles gezegd. Als je iets ouder bent, 40, 50 jaar, dan dit hotel niet boeken. Er zijn vlakbij veel betere overnachtingsmogelijkheden.

Datum van verblijf: juli 2021
Tom Pijnenburg, General Manager van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2021

Geachte Anton,

Allereerst bedankt voor ’t plaatsen van deze review. Wij vinden het erg spijtig om te horen, dat u niet van uw verblijf heeft kunnen genieten. Wij begrijpen dat er iets is misgegaan, waardoor u geen gebruik heeft kunnen maken van de Hotelkamer, die u verwachte. Wij vinden ‘t erg vervelend en zouden graag persoonlijk met u in contact komen, zodat wij dit met u kunnen oplossen.

Om ervoor te zorgen dat wij met u in contact kunnen komen, zou den wij willen vragen om email met uw contactgegevens te sturen naar tom.pijnenburg@thestudenthotel.com

Dan gaan wij contact met u opnemen, om te kijken hoe wij dit kunnen oplossen.

In afwachting van uw antwoord.

Tom Pijnenburg
Assistant Hotel Manager
The Student Hotel Maastricht

Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel in de oude Sphinx fabriek.
Kamers prima in orde, maar niet heel bijzonder.
Airco op de kamer, goede bedden met harde matrassen.
Prima douche/badkamer.
Hotel zit naast de ingang van Loods5 dus leuk om even bij de “buren” te gaan kijken.

Datum van verblijf: juni 2021
Tom Pijnenburg, General Manager van The Social Hub Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2021

Hi there,

Bedankt voor je feedback! We zijn enorm blij met je review! Hopelijk zien we je snel terug zodat je weer bij ons buren kunt gaan kijken!

Hurry back !

Suleyman | The Student Hotel