4 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 13/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 105
PricelineUS$ 107
TravelocityUS$ 93
Beoordeeld op 4 oktober 2020

Als altijd een prima basic kamer, schoon, heerlijk bed, vriendelijk welkom.
Goede inachtnemening van de COVID19 afspraken.
Een goede aanrader voor een fijne nachtrust, centrum op loopafstand.
Het enige aandachtspunt mag voor mij de bewegwijzering zijn..want die vond ik matig. Je rijdt het hotel meteen voorbij.

Datum van verblijf: oktober 2020
Sonny Biesmans, Guest Services / Front Office van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2020

Beste Jozeeke,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je lekker hebt geslapen bij ons. We doen inderdaad erg ons best om de covid richtlijnen te hanteren, fijn om te lezen dat je dit als prettig heeft ervaren.

We hopen je nog eens terug te zien :)

Ine | The Student Hotel Maastricht

Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! We reisden met onze baby en in de kamer was al netjes een babybedje weggezet. Kamer is ruim, mooi uitzicht. Hotel ligt echt op 5 minuten lopen van de Markt en 10 min lopen naar het Vrijthof. Vriendelijk en attent personeel.

Datum van verblijf: september 2020
Sonny Biesmans, Guest Services / Front Office van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2020

Beste Jeroen,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad bij ons. Onze locatie ten opzichte van de stad is inderdaad een groot voordeel. We hopen jullie nog eens te zien bij The Student Hotel.

Ine | The Student Hotel Maastricht

Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel op 8 minuten loopafstand van de vrijmarkt. Kamers zijn netjes en goed ingericht. Fietsenkelder waar de fietsen veilig gestald kunnen worden. Aardig Engelssprekend personeel. Mogelijk om te
Fitnessen en tafeltennissen. Ontbijt is goed en netjes verzorgd tijdens de COVID.

Datum van verblijf: augustus 2020
Tom Pijnenburg, General Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2020

Hi,
We stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om uw beoordeling met ons te delen. We hopen je binnenkort weer te zien.

Suleyman | The Student Hotel

Beoordeeld op 29 juli 2020

Kamer is sober ingericht.
Er lag op enkele plaatsen, b.v. rond het koffieapparaat, een flinke laag stof. Nadat ik een notitie neergelegd heb, was het nog altijd niet gepoetst. Jammer.
Zeepje op de wastafel verdween telkens, zonder dat een nieuw neergelegd werd. In Coronatijd niet zo handig.
Water werd niet iedere dag nageleverd. Glazen werden allen ververst als we ze in de wastafel deponeerden. Bekers voor de koffie of thee werden niet regelmatig nageleverd.
Receptiepersoneel was heel behulpzaam.
Airconditioning werkte perfekt.
Bed erg hard, maar toch goed geslapen.

Datum van verblijf: juli 2020
Tom Pijnenburg, General Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Hey there,
Thanks for writing the review. We are a young company, so believe guest feedback is really important to help us grow.
First, we would like to apologize, as this is not common in our hotel. We will be issuing a report to our housekeeping team ASAP to find out what happened. If there is anything else you’d like to add, please make sure you send us an e-mail.
Until next time,

Suleyman | The Student Hotel

Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, ruim en mooi ingerichte kamers, breed bed en handig keukentje. Gemeenschappelijke ruimtes en een perfecte locatie. Naast de bioscoop en op loopafstand van het centrum. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Tom Pijnenburg, General Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Hey Jeanette,

Bedankt voor deze mooie review en de tijd die je hebt genomen om een review te plaatsen!
We hopen je snel weer te zien.

Suleyman | The Student Hotel | Maastricht