Beoordeeld op 16 maart 2019

Mooie ruime kamer met een een Nespresso apparaat en waterkoker. De bedden waren zeer comfortabel. De kamers waren modern ingericht. Achter het hotel was ruim voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Het hotel licht op loopafstand van de binnenstad.

Datum van verblijf: mei 2018
TheStudentHotelMaas, Ginny | Assistant Operations van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Hi Tim,

Bedankt voor het delen van je ervaring! Bezoek ook zeker eens één van onze andere locaties :-)

May the student in you live forever,

Ginny | Assistant Operations

Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi, schoon hotel. Goede ligging tov stad. Bijzonder dat het een oude Sphinx gebouw is.
Super vriendelijke ontvangst: spontaan en duidelijke info. Ja, ik voelde me ook weer even x aantal jaar jonger!
even wennen dat je kamer bij meer dan 1 nacht niet wordt schoongemaakt, maar gedachte (tav milieu) is begrijpelijk.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt TOP! Top locatie, heel gezellig ingericht, toch design, en de vriendelijk van het personeel is iets waar ze in veel hotels nog wat van kunnen leren. Wij hebben een top verblijf gehad. Ons zien ze zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2019
TheStudentHotelMaas, Assistant Operations van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Geweldig! Super bedankt voor je beoordeling Jolien! Wij proberen iedereen een top verblijf te geven en met onze locatie en onze staff lukt dat gelukig! Fijn om te horen dat alles naar wens was!

Mika | Assistant Operations

Beoordeeld op 28 januari 2019

Aangenaam verrast .Heel tof hotel ook zeer centraal gelegen.Uitstekend ontbijt in de commons.1 minpuntjeBij navraag waarom ons bed niet was opgemaakt de 2 de dag en de badkamer niet was opgeruimd kregen we als antwoord dat om MILIEUREDENEN dat pas om de 2 dagen werd gedaan.Goed , dan gaan we volgende keer elke dag opnieuw inchecken of dan moet de 2 de dag minstens GOEDKOPER zijn

Datum van verblijf: januari 2019
TheStudentHotelMaas, Front Office Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Hi there,
Thank you very much for taking your time to leave us a review. Glad to see you enjoyed our location and breakfast. We are sorry not everything met your expectation. We hope we you give us another chance to impress you next time!
Happy travels,
The Student Hotel Maastricht

Beoordeeld op 21 januari 2019

Een heerlijk hotel op een mooie locatie. Het hotel straalt een persoonlijke sfeer uit. De mensen zijn vriendelijke en behulpzaam. Het ontbijt was keurig. De kamers mooi en ook de parkeerlocatie is een plus.

Datum van verblijf: januari 2019
TheStudentHotelMaas, Front Office Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Hey,
Thank you very much for your review! We like to think we've created a very special kind of vibe with our lively community of students, professionals and travelers, so hearing that you enjoyed being part of the experience makes us super happy!
Happy travels!
The Student Hotel Maastricht