Beoordeeld op 11 juni 2018

Het was zo'n leuke en coole ervaring! Je kijkt je ogen uit en elke keer zie je iets nieuws! je kan er van alles doen eigenlijk hoef je het hotel niet meer uit kamer ook Super schoon en fijn en cool!

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
TheStudentHotelMaas, Assistant Operations van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Bedankt voor de gave review! We hebben ons best gedaan om een coole lobby te creeeren met vele activiteiten en chille hoekjes, zo hoef je je bij ons nooit te vervelen ;-)

Beoordeeld op 29 mei 2018

Geen stille ontbijtzaaltjes of saaie lobby's. Wel lekkere muziek, verrassende hoekjes en zitjes, een lekker poolbiljart, pingpongtafel en internationaal studentensfeertje. Ontzettend vriendelijk personeel en geen vraag te gek. Dichtbij het centrum. Maar ook een fietsje huren aldaar is geen probleem.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TheStudentHotelMaas, Front Office Manager van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Hi there,

Thanks for taking your time to leave us a review! Wow, it’s great to see that you had such a great time with us and loved our public areas. Looking forward to welcome you again in one of our hotels!

Beoordeeld op 28 mei 2018

The Student Hotel ligt op het oude Sphinx-terrein net buiten het centrum van Maastricht. Pal voor het hotel ligt een groot parkeerterrein waar je voor 13 euro per dag of een euro per 27 minuten kunt parkeren. Vanaf het parkeerterrein loop je naar de linkerkant van het grote witte gebouw om de entree van het hotel te bereiken. De inchecktijd begint om 15.00 uur. Ben je er eerder, geen probleem. Het uiterst vriendelijke en behulpzame personeel slaat met liefde jouw bagage op in een daarvoor afgesloten ruimte. Je krijgt ook direct een plattegrond van Maastricht overhandigd en zonodig wijst men de gast ook nog de weg naar bezienswaardigheid of terras. Tegenover de receptie zit een brasserie waarin 's ochtends het ontbijt wordt geserveerd en waar je 's avonds een drankje kunt drinken. Bij goed weer staat een terras ter beschikking. Het hotel zou ook beschikken over een "roof terrace" maar die is niet standaard beschikbaar.
Het hotel is hip en trendy ingericht en zelfs na een verblijf van een dag zie je weer in een hoekje of op een nog niet eerder geziene plek nieuwe dingen staan dat ultra modern danwel in retro style is uitgevoerd. Het feitelijk kale gebouw waarvan je de u-balken en leidingen deels ziet lopen is opgeleukt met fleurige of grappige details. De teksten aan de muur zijn in het Engels en hebben veelal betrekking op het "student zijn" of het "student zijn geweest". Storend is dit niet voor de "open minded" onder ons.
We hadden de beschikking over een "de luxe suite", een pretentieuze benaming voor een qua faciliteiten en oppervlakte redelijk standaard kamer. Deze was voorzien van een groot tweepersoonsbed (kingsize) met koffie/theefaciliteiten en twee flesjes mineraalwater. De badkamer beschikt over een inloopdoucheruimte met, inderdaad, een (hand)douche. Verwacht dus geen stort(regen)douche. Naast de inloopdouche is een wastafel en daarnaast weer een toilet. Wat er gemist werd was een stukje handzeep om na toiletbezoek de handen te wassen. Opvallend is dat de kamer echt goed geluiddicht is, je word eerder wakker van je eigen gesnurk dan van geluid dat van buiten komt.
Het ontbijt is eenvoudig maar alle basiselementen zijn aanwezig: croissants, harde broodjes, gesneden brood, wat kaas en vleeswaarsoorten, yoghurt in naturel en aardbeiensmaakvorm, toeslagstoffen voor de yughurt (vers fruitsalade, noten, rozijnen, dadels, gedroogde banaan etc.). Koffie/thee is in overvloed te krijgen evenals appelsap en sinaasappelsap. Kom je met een iets grotere groep of met een buggy of kinderwagen: het personeel is zeer behulpzaam om een tafel te voorzien van extra stoelen of om een plekje voor de kinderwagen vrij te maken.
Wat maakt het hotel een bezoek waard? Niet de kamerprijs, die is in de basis aan de hoge kant, maar wel de ligging vlak bij een binnenhaven met een aantal eetgelegenheden/terrassen, ook het centrum van Maastricht is te voet goed bereikbaar vanuit dit hotel. Maar de inrichting doet ook een hoop. Ben je daar gevoelig voor en wil je topservice en bovenste beste vriendelijkheid (waar krijg je bij inchecken een waterijsje? OK het was bloedheet weer! en bij uitchecken een flesje mineraalwater en wat lekkers mee voor de terugreis) dan is dit hotel zeer aanbevelenswaardig.
Tenslotte: het hotel beschikt over een lift die na het ontbijt, dus bij uitchecktijd, wel eens heel druk kan zijn. Ik heb de lift op die ochtend vier keer voorbij zien gaan en als die dan op een van de middenetages stopte dan was er geen plek meer voor meer personen. Dus dan neem je uiteindelijk de trap (zolang je goed ter been bent!).

Kamertip: Hoogste etages
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TheStudentHotelMaas, Assistant Operations van The Student Hotel Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Wow, ontzettend bedankt voor deze uitgebreide review, we hebben deze met plezier gelezen.
We vinden het belangrijk om onze gasten met iets lekkers te verwelkomen, liefde gaat tenslotte door de maag ;-)

We hopen dat jullie een leuke tijd hebben gehad in onze mooi stad en vanzelfsprekend zien we jullie in de toekomst graag terug.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Samen met een vriendin weekendje Maastricht geboekt bij The Student Hotel. Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, maar konden onze koffers achterlaten in een afgesloten ruimte zodat wij alvast de stad in konden. Bij terugkomst was onze kamer gereed en kregen we een ijsje als verkoeling omdat het zo warm was die dag. Hotel heeft een hele gave inrichting, industrieel. Prijs kwaliteit verhouding van de kamers was prima. Alles zag er goed uit. Bij het uitchecken kregen we voor de terugreis nog een flesje water mee voor in de auto. Uitstekende service en we komen graag nog eens terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor de leuke review! Dit is zeker de service die we onze gasten willen bieden. Hoop dat jullie hebben genoten van ons mooie Maastricht.

Wij kijken er alweer naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen, ijsjes liggen klaar ;-)

Beoordeeld op 28 mei 2018

The Student Hotel is een zeer eigentijds hotel voor allerlei soorten gasten. Dit maakt het ook redelijk uniek. Het hotel bevindt zich in een historisch pand (Oude Sphinx fabriek), waarbij de kamers lekker ruim zijn en voorzien zijn van alle moderne gemakken.
Ontvangst en service was prima te noemen maar op eigen wijze ingevuld. Locatie is top nog geen 10 minuten lopen van de markt. In onze deal hadden wij ook fietsen inclusief, dit was perfect voor een bezoek aan Maastricht en allemaal zeer goed geregeld!
Ontbijt was redelijk ok , beperkt assortiment en werd niet heel goed aangevuld maar bediening was uitermate vriendelijk en correct. De cocktails in de bar waren goed gemaakt en zag er prima uit.
Nadelig was dat de bar al bijtijds was gesloten maar genoeg in de omgeving. Verder soms heel lang moeten wachten om gebruik te maken van de lift.
Al met al een prima verblijf voor een goede prijs!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hi Robert! Wat leuk dat jullie gebruik hebben gemaakt van de actie met hotelovernachting en fietsen inclusief. We hopen dat jullie hierdoor veel van Maastricht hebben gezien. Hoewel het natuurlijk voor zich zou moeten spreken, vinden we het fijn om te lezen dat alles goed geregeld was en je uitermate vriendelijk bent geholen :-)

Bezoek ook zeker eens één van onze andere locaties.