“Gezellige Italiaan”
Beoordeling van Vino&Friends Maastricht

Vino&Friends Maastricht
Geclassificeerd als nr. 22 van 449 Restaurants in Maastricht
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de recensies gelezen te hebben zin gekregen in een culinaire ontdekking bij vino&friends. Leuke zaak met vlotte bediening op een donderdagavond.
Mijn gerechten waren de scampi en de iberico. Er was niet veel op aan te merken buiten dat we goed gegeten hebben. Het is niet waauw wat afkruiding betreft, maar we willen ook niet te kritisch zijn. We komen zeker terug om een ander gerecht te proeven.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

Het was aangenaam vertoeven in een leuke sfeer. De gerechtjes waren zeer verzorgd. We hebben lekkere wijn gedronken op aanraden van de sommelier.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Je proeft de versheid en de pure smaken.. Mooie en bijzondere wijnen. Leuke en attente bediening; losjes en professioneel. Fijne ambiance. Goede prijs-kwaliteit.
Kortom: alle ingrediënten voor een perfecte Italiaanse avond!
En een van mijn vaste adresjes in Maastricht.

Datum van bezoek: februari 2020
13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat we hier komen , zeer goed gegeten en goede service flesje montepulciano d'abruzo gepakt en zeker een aanrader !

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld

Top bediening met kennis van zaken. Relaxte sfeer, trendy maar toch erg gezellig en bovendien ook geschikt voor een romantisch 'dinner for two'. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Vino&Friends Maastricht bekeken, bekeken ook

In Vino&Friends Maastricht geweest? Deel je ervaringen!