Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 197
Expedia.com
US$ 198
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 149
Meerdere manieren om te betalen
Hotels.comUS$ 198
PricelineUS$ 168
Orbitz.comUS$ 198
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (502)
Beoordelingen filteren
502 resultaten
Waardering van reizigers
141
181
104
52
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
141
181
104
52
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 502 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2023

We verbleven naar aanleiding van het optreden van Andre Rieu drie nachten in het Derlon Hotel te Maastricht.
Bij het inchecken was het even zoeken naar de receptie, je komt immers binnen via het restaurant en de receptie bevond zich aan een kleine desk aan het uiteinde van de bar.
Onze kamer bevond zich aan de achterzijde van het gebouw met uitkijk op een muur van de nabijgelegen kerk. We hebben begrip voor één overnachting, maar waren toch verwonderd bij de toewijzing gezien wij er toch drie overnachtingen geboekt hadden. Een constant gezoem (dag en nacht) van een ventilatiesysteem op de koer was wel echt storend. We hadden bij de boeking ook duidelijk gevraagd ‘niet bij de lift’, hierbij werd ook geen rekening gehouden.

De kamer & badkamer : zoals eerder vermeld geen uitzicht, wel proper maar toch wel verouderd voor een quotering met 4 sterren : badkamer nog steeds met een douche in het bad (veiligheid ?) en een zwart gordijn ; toiletproducten aanwezig maar onvoldoende om te douchen of te baden voor 2 personen. De tweede dag was de doos met tissues leeg en een nieuwe doos werd geplaatst naast de opbergbox. Ook zeer weinig ruimte om kledij op te bergen in het geval van een verblijf voor enkele nachten.

Ontbijtruimte : mooi kader maar toch eerder klein voor een hotel met 50 kamers. We mochten vaststellen dat groepjes toeristen geruime tijd bleven napraten, met gebrek aan plaats voor andere gasten tot gevolg .
Vooral te weinig (maar heel vriendelijk) personeel (één of beperkt tot maximaal 2 medewerkers die deden wat ze konden) met als gevolg : gerechten werden niet of te laat aangevuld, tafels werden niet tijdig afgeruimd of gedekt, cava werd ongeopend in de koelemmer geplaatst, soms diende je zelf je bestek te nemen omdat deze vergeten werden, eieren werden aangevuld om 11h00 terwijl bijna niemand nog aanwezig was !
Er was geen plaats om ergens je bord op te plaatsen terwijl je eieren of zalm of worstjes e.d.m. nam. Je moet dan ook al een acrobaat zijn om én je bord vast te houden, én je bord te vullen én het deksel open te houden of te sluiten…Ook was er slechts één koffietoestel aanwezig, met veel wachtenden in de rij.

Samengevat : prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding ; de nodige investeringen zowel qua materieel als in personeel is zeker een must om de nu 4 toegekende sterren uit te stralen.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Compass45681746742
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 29 juli 2023

Het is al heel wat jaartjes geleden dat we hier regelmatig binnen of op het terras hebben gezeten om te lunchen of een lekker drankje te doen. De locatie op het OLV-plein is prima en sfeervol. De kaart is geheel verandert en m.i. wel er iets op achteruit gegaan. Uiteindelijk een borrelplank voor 2 personen besteld. De bediening was in het verleden zeer correct en vriendelijk. Nu was de bediening vrij nonchalant, er werd niet eens de moeite genomen om met een doekje over de tafel te vegen om de kringen van de glazen van de vorige gasten weg te vegen. Ik moest er om vragen en toen werd het bijna zuchtend gedaan.
De drankjes (lekkere wijn) kwamen vrij snel door, maar na meer dan een half uur toch maar eens geïnformeerd waar onze borrelplank bleef. Uiteindelijk kwam die (na bijna 45 minuten!) en bleek uit alleen maar schijfjes worst, blokjes kaas, witbrood, 3 stukjes witbrood met een smeerseltje, wat gefrituurde hapjes met mosterd en pittige saus en olijfjes te bestaan. Daar doet de keuken dan 40 minuten over.
Het is toch wel een beetje vergane glorie..

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank m_monique_m
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 maart 2023

De locatie aan het plein is top!! Het hotel maakt in eerste instantie een luxe indruk nij binnenkomst. Dat verandert bij de receptie om in te checken wat niet meer is dan een weggestopt tafeltje waardoor de doorloop minimaal is. Personeel is vriendelijk. Ik had gereserveerd bij de ANWB met als extraatje versgemaakte brownies en een welkomstdrankje op de kamer. Dit was vergeten. Dit aangeven waarna er een fles wijn en een voucher voor twee drankjes werd neergezet. Een zakje met cake ipv brownies. Cake die oneetbaar bleek, jammer. De kamer zelf wat gedateerd, vooral douchen in bad met een zwart douchegordijn is niet van deze tijd. De bedden waren prima maar 2 aparte bedden ipv het verwachte kingsize bed. Het ontbijt was voor de prijs zeer matig. Scrambled eggs was koud, ontbijtspek erg taai. Koffie niet lekker. Andere gasten hadden er last van aks de stoelen werden verschoven, metaal over stenen vloer. Geen last gehad van lawaai van buiten op de kamer en deze was voldoende verduisterd. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe we ons verblijf hadden gevonden. Vanwege de prijs viel de algemene kwaliteit helaas tegen.

Datum van verblijf: februari 2023
2  Bedank Jak K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 januari 2023

Een prima centraal gelegen hotel, de receptie was zo vriendelijk om ons een andere kamer toe te wijzen waar de badkamer makkelijker te gebruiken was qua instap. In de buurt voldoende gelegenheid om uit te gaan.
De ontbijtzaal bevindt zich op onderste verdieping waar tevens een oude Romeinse opgraving te bekijken is.

Datum van verblijf: januari 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank GerritMee
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 december 2022

Kamer prima, badkamer bijna eng als je op leeftijd bent om in en uit een bad te stappen waar een gordijnstrook in hangt waar je half op staat. Locatie is natuurlijk super, midden in het prachtige centrum van Maastricht, parkeergarage om de hoek, lift voor de koffers.

4 miniflesjes bodylotion enzo in de badkamer, waar je met 1 flesje echt niet met z'n 2en mee kan douchen bij aankomst en volgende dag. Bed bobbelig maar ligt prima.

Het enige dat ik een ieder wil afraden (of hadden we pech?) is (voor 29 euro (!!)) ontbijten in de kelder. Kon tot 10 uur, maar vanaf 0930 uur was er weinig lekkers nog te eten. Scrammbled eggs waren op, geen zalm, de kaas die er lag was geheel uitgedroogd. Er werd ook ondanks vragen niets meer toegevoegd, terwijl er veel gasten nog binnen kwamen. Het ergste was de enorme tl-verlichting in de kelder alsof je in een bedrijfskantine zit als bij een tramremise ofzo. Of je zat in dit licht, of je zat aan de donkere kant waar je echt niets kon zien.
Waar bijna iedereen last van had aan het gewapper te zien waren spring-fruitvliegachtige beestjes die in je jus d'orange, op je brood of bord gingen zitten. Ook het bestek was nog vies, nieuw bestek hebben we van andere tafel gehaald. Van anderen die er zaten hoorden we later dat ze een klacht hadden ingediend bij uitchecken, en dat werd opgelost met de mededeling dat ze ervan op de hoogte waren (..) en dat er 1 ontbijt werd kwijtgescholden. Niet echt de reactie waar je op hoopt. Kortom: locatie prima maar in het algemeen niet echt een aanrader

Datum van verblijf: december 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 178hannekew
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken