Als positief ervaren: de centrale ligging in de stad, de professionele en vriendelijke bediening, een enthousiaste sommelier, en een prima 3-gangen diner.
Als negatief ervaren: de eerste kamer die we toegewezen kregen had een erg luidruchtige airco waardoor we snel vroegen om een andere kamer. Dit werd kamer 132 aan het einde van de gang. Initieel leek deze kamer OK te zijn. Echter later in de avond en de nacht bleek het een uiterst gehorige kamer zonder enige isolatie t.a.v. straatlawaai: eerst werden we blootgesteld aan enorm veel keukenlawaai van de aan de andere kant van het aangrenzend straatje gelegen restaurant, daarna veel gesprekken van passanten op staart aan moeten horen die we woordelijk konden volgen, gevolgd door enig nachtelijk gezang en gebral op straat en tenslotte, toen de ochtend aanbrak, kwamen diverse leveranciers met luidruchtige vrachtauto's goederen afleveren. Kortom, geen oog dichtgedaan die nacht door het totale gebrek aan geluidsisolatie in de vensters, ramen en gevel.
Een tweede minpunt betrof de ontbijtruimte in de kelder die verre van corona-proof is. Zowel hotelgasten als personeel hielden zich niet aan de gewenste 1,5 meter afstand.
Als compensatie voor de volledig bedorven nachtrust bood het hotelmanagement de volgende ochtend aan enkele drankjes niet in rekening te brengen. Weliswaar een sympathiek gebaar maar natuurlijk geen oplossing voor een serieus structureel probleem.