“Een culinaire verrassing”

Geclassificeerd als nr. 9 van 449 Restaurants in Maastricht
Keukens: Frans, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: "Kom binnen als gast, vertrek als vriend" Welkom in ons “huiskamer restaurant”, in 2001 gestart, gehuisvest op funderingen uit 1652. Vanaf het begin heeft eigenaresse Annaline de keuze gemaakt om zich te specialiseren in wijn-spijs combinaties. Met de komst van een nieuwe keukenbrigade onder leiding van Jeffrey Meessen, leggen wij de nadruk op menu’s, met iedere dag opnieuw seizoensgebonden gerechten, volgens de klassieke verfijnde Franse keuken. We serveren daarbij passende (regionale)wijnen. Dit is Mes Amis op haar best! Als restaurant gaan we er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van het tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.
15 maart 2020 beoordeeld

Niet alleen waren de gerechten prachtig van smaak, maar ook de opmaak was fantastisch. En dat met mooie bijpassende wijnen uit Limburg.

Datum van bezoek: maart 2020
826annalined, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2020

Beste Jan Gijs, bedankt voor uw beoordeling! Wij zien u graag een volgende keer weer in ons restaurant als gast.

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie voor zakenlunches. Professionele bediening en telkens verrassende menu’s. Alleen brood is op de bon...

Datum van bezoek: februari 2020
826annalined, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2020

Beste Rayvenger, bedankt voor uw reactie.
Wat ons brood betreft, wij serveren broodjes uit bij de voorgerechten, indien u meer wenst kunt u daar altijd naar vragen. Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline

12 maart 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed, deskundig en klantgericht. De sfeer was ook prima. De Nederlandse en Belgische wijnen waren heerlijk en pasten goed bij de gerechten.

Beste Frank,
Bedankt voor uw reactie, van zulke mooie woorden worden wij blij.
Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten wordt gebracht op u eigen tempo. Ze kijken wanneer je glas en bord leeg is voor ze komen met de volgende gang.

Zeer goede wijnen en een topper van een dessert. Zeer vriendelijke personeel! Zeer leuke avond gehad.

Datum van bezoek: maart 2020

Beste Goosmaster, bedankt voor uw reactie! Wij proberen iedere gast in zijn "eigen tempo" te laten genieten van de kunstwerkjes uit onze keuken met de bijpassende Limburgse wijnen.
Fijn om te lezen dat wij daarin geslaagd zijn. Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke avond gehad. Gekozen voor het 5-gangen menu en alles was geweldig, van de amuses tot de friandises. Bijzonder dat alleen lokale wijnen worden geschonken. Wat heeft Nederland toch mooie wijnen.

Datum van bezoek: februari 2020
826annalined, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste Monique,

Super bedankt voor de review!
Wat leuk om te lezen dat u het net zo bijzonder vind als ons dat we alleen lokale wijnen schenken. Want er worden mooie wijnen gemaakt in Nederland!
Graag tot een volgende keer.

Annaline Doelen

Reizigers die Wijnrestaurant Mes Amis bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Wijnrestaurant Mes Amis geweest? Deel je ervaringen!