“Met liefde gekookt ”
Beoordeling van Wijnrestaurant Mes Amis

Wijnrestaurant Mes Amis
Reserveren met
Wijnrestaurant Mes Amis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 471 Restaurants in Maastricht
Keukens: Frans, Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: "Kom binnen als gast, vertrek als vriend" Welkom in ons “huiskamer restaurant”, in 2001 gestart, gehuisvest op funderingen uit 1652. Vanaf het begin heeft eigenaresse Annaline de keuze gemaakt om zich te specialiseren in wijn-spijs combinaties. Met de komst van een nieuwe keukenbrigade onder leiding van Jeffrey Meessen, leggen wij de nadruk op menu’s, met iedere dag opnieuw seizoensgebonden gerechten, volgens de klassieke verfijnde Franse keuken. We serveren daarbij passende (regionale)wijnen. Dit is Mes Amis op haar best! Als restaurant gaan we er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van het tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijke avond gehad Vooral leuk dat het wijnen en gerechten zijn uit de streek. Als je iets bijzonders wil moet je hier gaan eten. Gastvrij ontvangen en in de keuken wordt met liefde voor de producten gekookt

mesamisMaastricht, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste Bianca, bedankt dat u onze trefwoorden; Heerlijk, Bijzonder, Regionaal, Gastvrij en Gepassioneerd met liefde ook zo ervaren heeft!

31 mei 2018 beoordeeld

nette ontvangst
gezellig-warm kleinschalig sfeervol restauarant
aangeboden werd een verrassingsmenu en dat was werkelijk heerlijk
tevens 3 bijpassende wijnen gehad die keurig aan ons werden uitegelegd
bediening top
enig minpuntje maar dat vergeven we jullie omdat verder alles echt top is/was
bij dessert werd ook een volgens mij Italiaanse dacht mousserende wijn geschonken overigens heerlijk wij zouden eerts vragen of we dit wel willen aangezien deze wijn buiten het wijnarrangement om was en dus 9,50 per glas extra kostte,Wat was eigenlijk de naam van deze wijn?
Overall een echte aanrader die elke cent dubbel en dwars waard is

mesamisMaastricht, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Pindi, bedankt voor uw positieve reactie,(en tevens leermoment voor onze medewerkers) wij hebben afgelopen maand een Brachetto, inderdaad uit de Piëmonte in Italië, geschonkenbij ons frambozen-dessert met rabarber.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit adresje gevonden: dankuwel!!!
Ontvangst: top
Bediening: top
Eten: top
Wijn: top

We komen zeker terug!

mesamisMaastricht, Public Relations Manager van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Uw review en komst: TOP!
Graag tot ziens

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern huiskamertestaurant in een rustig straatje in maastricht waar je netjes bedient wordt. De bediening informeert je over de gerechten van het verrassingsmenu en de daarbij behorende wijnen. Ieder bord is een schilderij voor het oog en een streling voor de tong. De jonge kok komt zelf ook nog langs en vertelt vol enthousiasme over de bereidingvan de gerechten.
Wij kozen voor een 4 gangen menu en we hebben echt van iedere hap genoten.
Zachte jazz muziek, vrolijke schilderijen en een heerlijk kopje koffie toe.
Wat kan het leven verukkeluk zijn

mesamisMaastricht, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Beste San, wat fijn om te lezen als een gast "ons concept" van verrassingen zo positief heeft ervaren en dan ook de moeite neemt om het te delen via Tripadvisor, dank u wel. Graag tot een volgende keer.

6 mei 2018 beoordeeld

Erg goed restaurant, het eten is sterwaardig. De bediening is wellicht nog beter. Karlijn doet dat met een flair alsof ze dat al 20 jaar doet. Daar gaan we zeker terug.

mesamisMaastricht, Eigenaar van Wijnrestaurant Mes Amis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Bedankt voor uw mooie compliment! Wij zijn ook heel blij met Karlijn en we zien u graag weer als "Ami" terug.

Reizigers die Wijnrestaurant Mes Amis bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Wijnrestaurant Mes Amis geweest? Deel je ervaringen!