“Lamsrack was uitstekend”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 84 van 449 Restaurants in Maastricht
17 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk avondje eten met vrienden bij Harvey in Maastricht. De gastheer was zeer vriendelijk en gaf goede suggesties in het nieuwe menu. De zalmrolletjes vooraf waren erg lekker en de lamsrack (hoofdgerecht) was fantastisch. Perfect rose van binnen, mooi gegrild aan de buitenzijde. De groenten waren nog lekker knapperig. De espresso achteraf was mooi zacht en krachtig van smaak. Daarbij nog een uitgebreide keuze in bieren van het vat! De prijs viel mee; €45,- pp.

Datum van bezoek: maart 2020

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, personeel was vriendelijk. Leuke sfeer, leuke zaak en gezellige inrichting. Goede menukaart veel keuzes. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
4 januari 2020 beoordeeld

We hadden gereserveerd, maar het was drukker dan verwacht en onze tafel was nog niet vrij. kan gebeuren. we werden aan de bar gezet. prima opgelost. Alvast wat drankjes besteld en de kaart bekeken. vervolgens konden we aan tafel. We hadden om een fles rood gevraagd, dat was niet geheel duidelijk doorgekomen, we kregen glazen, ook met het bestellen van water is het niet helemaal goed gegaan. kleine dingetjes die het nog beter kunnen maken.
het eten is gemiddeld. de biefstuk was goed, maar een beetje te droog en pezig. de sate was prima, evenals de ribs en poffertjes. Enige is dat er niks bovenuit stijgt, dus als er wort gevraagd zou je hier nog een keer gaan eten dan zou het antwoord helaas nee zijn

Datum van bezoek: december 2019
mathiasi2017, Owner van Harvey • Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Hoi Mark!

Bedankt voor uw bezoek en de feedback, het word altijd gewaardeerd!
Toegegeven, die avond was nogal hectisch waardoor niet alles zo soepel ging als gewoonlijk.
Graag nodigen we u met uw gezin nog een keer uit om écht goede service te kunnen verlenen.

29 december 2019 beoordeeld

Gegeten met gezin, 2 jonge kinderen. Nadat we een tafel kregen toegewezen duurde het een dik kwartier voordat iemand kwam vragen of we iets wilde drinken, dat terwijl er maar een handvol tafels bezet waren. Kinderstoel was niet aanwezig en werd vervolgens ook niet door personeel aangeboden ondanks dat we telefonisch al hadden aangegeven met een dreumes te komen. Vanaf het eerste moment hadden de eigenaren en de twee dames in de bediening meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten. De persoonlijke fotoreportage die de hele avond bij herhaling op de tv’s voorbijkwam bevestigde dit beeld meteen. De eigenaar die ons bediende had een onsympathieke uitstraling, gering inlevingsvermogen en deed ook geen enkele moeite dit te verbloemen. Er kon geen glimlach vanaf. Hij maakte al dan niet bewust geen enkel contact met de kinderen en liet zich helemaal kennen toen ons dochtertje van 3 tegen hem zei dat ze graag frietjes wilde door botweg meteen te vragen wat ze er dan precies bij wilde want alleen frietjes hadden ze niet op de kaart staan. Toen de zaak vervolgens redelijk vol begon te lopen lag zijn focus volledig bij zijn blijkbaar overvolle reserveringsschema en liep hij als een robot de tafels af met als doel deze weer zo snel mogelijk vrij te krijgen. Zelfs een beetje persoonlijke aandacht was vanaf dat moment niet meer aan de orde. Er werd bij het afruimen niet gevraagd of alles naar wens was geweest, of we wellicht nog iets wilde drinken en de kaart voor het dessert hebben we uiteindelijk zelf maar gevraagd. Omdat het eten gewoon lekker was toch besloten een nette fooi te geven maar bij de serveerster in kwestie kon er nog geen bedankje vanaf. Ook bij het vertrek zag de bediening ons wederom niet staan en zijn we behoorlijk gedesillusioneerd huiswaarts gegaan. In eerste instantie wilden we hier geen woorden aan vuil maken maar gezien de uiterst arrogante en brutale reacties van de eigenaren op eerdere minder lovende recensies hebben we besloten dit alsnog te doen. Met deze reacties laten ze zich ontzettend kennen en tonen hierin geen enkele blijk van enige zelfkritiek. Ontzettend jammer. We komen in ieder geval niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2019
mathiasi2017, Manager van Harvey • Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Hoi Sef,

Als allereerst natuurlijk bedankt voor uw bezoek. Feedback wordt altijd op prijs gesteld omdat wij ons altijd willen verbeteren in alle opzichten en met name service. Jammer dat uw recensie ruim een maand later dan uw bezoek geplaatst is, want zowel ik als de andere eigenaar kunnen ons de situatie/avond waarop het bovenstaande beschreven staat niet echt voor de geest halen.
Natuurlijk kunnen we op een hele drukke dag niet dezelfde aandacht aan alle tafels schenken, maar we geven absoluut wel mensen altijd de tijd om te genieten van de avond, ongeacht of we daardoor tafels tekort komen of niet.
Vragen of alles naar wens is, of mensen nog iets te drinken willen en een dessertkaart aanbieden zijn juist de dingen waar wij veel waarde aan hechten.
Helaas dat u het anders heeft ervaren, we zouden het in ieder geval graag overnieuw willen doen.

26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een heerlijk 4 gangen Kerstdiner 2019 genoten. Relaxed, fijne bediening en mooie creaties op het bord.

Datum van bezoek: december 2019
mathiasi2017, Owner van Harvey • Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Bedankt voor de leuke recensie, en natuurlijk helemaal top dat jullie kerst bij ons kwamen vieren!
Graag tot snel weer!

Reizigers die Harvey • Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Harvey • Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!