“Heerlijke burgers! Goed van”
Beoordeling van PATTY 'N BUN

PATTY 'N BUN
Bestel online
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Snelle hap in Maastricht
Beschrijving: PATTY 'N BUN DE HAMBURGERSENSATIE VAN MAASTRICHT Bij Patty 'n Bun kan je genieten van de meest uiteenlopende burgers van de grill, in combinatie met heerlijke verse friet of een van de verrassende bijgerechten. En niet te vergeten onze te gekke freakshakes of huisgemaakte cheesecake. Wij werken met verse en smaakvolle producten zonder twijfel 100% puur, 100% vers en 100% verantwoord en geven onze burgers een moderne twist. Van de traditionele Angus Beef burger tot een hoogwaardig wagyu beef burger of een Veggie Burger. Zelfs onze broodjes worden speciaal en exclusief voor ons gebakken en dagelijks vers afgeleverd door een lokale bakker.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers! Goed van smaak!
Frietjes zijn ook lekker en vers!
Vriendelijk personeel.
Leuk en sfeervol ingerichte zaak!

Datum van bezoek: maart 2020

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier een new yorker burger gegeten, deze was zeer goed van kwaliteit, alles was vers bereid. Ga hier zeker nog een keer terug. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hamburger met frietjes komen eten. Als Belg zijnde kan ik bevestigen dat de frietjes perfect gebakken waren. Hamburger was niks op aan te merken.

Datum van bezoek: februari 2020
7 september 2019 beoordeeld

Lekkere burgers. Snel geserveerd. Verse producten in een klein zaakje. Het restaurantje straalt écht. Industriele gezelligheid en een super snelle service. Muziek mocht iets zachter, kon mijn tafelgenote amper verstaan, maar het hoort bij de uitstraling van het etablissement.

Goeie burgers, lekker vlees en gezellige aankleding. En bovendien goeie prijzen. (vergelijken met prijzen in de randstad) TOP!

Datum van bezoek: september 2019
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kleine zaak heeft echt sfeer, men is vriendelijk en correct, de bestelling wordt tot in de puntjes verzorgd. Ook opvallend, alles is zeer netjes en pico bello schoon. Rustig gelegen net buiten het centrum. Weg van de drukte. De kaart houdt het simpel om je hamburger zelf samen te stellen. Mijn eerste bestelling hier was de veggie burger, garlic friet met house sauce. Dat was lekker. De friet met knoflook en peterselie, top! Het terugkomen zeker waard.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die PATTY 'N BUN bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In PATTY 'N BUN geweest? Deel je ervaringen!