Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 20 november 2023

Het hotel ligt op goede plek in leuke wijk Wyck. Op loopafstand treinstation.
Het is een zelf service hotel waardoor inchecken heel erg onpersoonlijk is. Geen ontbijt mogelijkheden. Kamer is vrij basic maar fijne bedden. Badkamer een klein hok waar je in het bad moet douchen( vinden wij vreselijk onhandig) prijs is vrij stevig. Voor dat geld heb je mooiere en betere hotels.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 10 oktober 2023

Super! Leuke kamer, alles was goed voor elkaar! Schoon. En wat ideaal dat je je zelf kon inchecken. Dit ging heel gemakkelijk! Voor het uitchecken net zo! De locatie van het hotel was ook perfect, dicht bij het station en de stad.

Beoordeeld op 25 september 2023

Fantastisch hotel met goede locatie.
Gratis koffie,thee,fruit en mini bar. Gratis paraplu’s te leen . Mogelijkheid om een ontbijttas te bestellen maar genoeg gelegenheid in de buurt om te ontbijten.
Een aanrader. Zou zeker terugkomen.

Beoordeeld op 18 september 2023

Het concept van het hotel is leuk bedacht.
Locatie perfect.
Ontbijt waardeloos. (droge croisant, potje yogurt, banaan.. klaar)
Bedden waardeloos, liggen totaal niet lekker.. schuiven constant uit elkaar.
Airco in de kamer aanwezig maar ging niet kouder dan 25 graden.
Raam was afgesloten dus kon ook niet open voor frisse lucht.

Kamertip: Ontbijt zeker buiten de deur, De gezelligheid van Maastricht is snel te vinden. En op super makkelijke loopafstand.
Beoordeeld op 17 september 2023

Veel valt er niet te zeggen: we hebben prima geslapen en de self check-in verliep goed. Ook de locatie was goed. Jammer van de dikke vloerbedekking (daar heb je met een stofallergie veel last van), en de minimaal werkende airco. Interieur van de kamers is niks om over naar huis te schrijven (voelt als een oud hotel met een nieuwe lik verf en heel veel hippe flamingo's in de lobby).