Beoordeeld op 30 november 2021

Ongelooflijk fijn en hip hotel. Bij binnenkomst is het zelf inchecken en de zeer uitgebreide bar (die overigens ook over zelf service beschikt) een zeer aangename verrassing. Het hotel is tot in detail gefixt. De enorme ruimte, het balkon (voor de rokers onder ons) en de luxe badkamer waren voor ons echt een pluspunt (wij verbleven in de large room). Echt een onwijze aanrader wanneer je in Maastricht verblijft :)

Datum van verblijf: november 2021
Team Beaumont, Guest Services / Front Office van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021

Beste Lois,

Hartelijk dank dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven.
We waarderen de lovende woorden en kijken er graag naar uit jullie in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Maastricht.

Emiel

Beoordeeld op 23 oktober 2021

3 x in anderhalf jaar tijd naar hetzelfde hotel. Dan moet genoeg zeggen toch, fijne locatie, veel privacy en strakke kamers. De breakfast-bag is simpel maar lekker. De koffie faciliteiten zijn 24/7 beschikbaar.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 oktober 2021

Leuk hotel op goede locatie! ideaal om zo de stad in te lopen, restaurantjes en terrassen genoeg in de directe omgeving! nachts veel geluid vanaf de straat (kamer voorzijde), maar dat hoort erbij bij een citytrip!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden een middel grote kamer, kamer was schoon, voorzien van minibar en een fijne badkamer. Hotel is wel wat gehorig. Het is een full self service hotel, je kunt zelf in- en uitschenken, een drankje nemen bij de bar en ontbijt laten bezorgen. Het ontbijt is niet uitgebreid ( yoghurt, banaan, croissantje, flesje jus d’orange) maar dit stond al aangegeven op het kaartje (voor het bestellen) op de kamer.

Kamertip: Parkeren naast het centraal station, 5 min lopen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel laat zien dat een hotelverblijf ook anders kan. Een heel fris concept qua uitstraling en vormgeving in dit hotel. De kamers zijn overigens leuk en stijlvol ingericht! Voor weinig geld krijg je een heerlijk liggend bed en vooral een zeer schone kamer. Het hotel heeft een geweldige ligging; dichtbij het CS Maastricht en middenin het gezellige Wyck. Would recommend 10/10 :)

Kamertip: Houd rekening met weinig personeel. Nauwelijks personeel gezien in het hotel. Uiteraard zijn ze wel op te roepen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Team Beaumont, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Super bedankt voor deze mooie review. Worden we blij van!

Hopelijk tot snel.

Met gastvrije groeten,