Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
83 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 105 US$ per nacht.

Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
140 US$
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 105 US$ per nacht.

Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
68 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 111 US$ per nacht.

127 US$
115 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

125 US$
  • Gratis parkeren
Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
  • Inclusief ontbijt
Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
  • Gratis parkeren
281 US$
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk concept, vriendelijke ontvangst en een heerlijk bed. We hadden de kamer met een mega groot bad en discobal, inclusief muziek. Geweldig! Wel hadden we wat last van het licht dat langs de gordijnen kwam, hierdoor werden we erg vroeg wakker. Jammer ook dat er geen smart tv was voor bijv Netflix (functie zat wel op tv, maar deed het niet). Verder zouden we hier zeker terugkomen!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer 2 kamers geboekt in The Dutch. Kende het niet en was iets sceptisch. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. Direct kreeg je een indruk wat dit ging worden...leuk! Snoepjes op de bar, kleine rondleiding met hele grappige, leuke en nuttige details. Hoe verzin je het...The Jungle! Dan de kamers. Sober maar goed. Fijn bed (daar draait het toch om?) schone ruimte, alle voorzieningen die je nodig hebt en nette badkamer en apart(!) toilet. Gratis minibar met wat frisdrankjes e, water en zelfs een biertje. Tot slot het ontbijt. In een zak! Whahaha, deze mensen hebben het begrepen. En mocht je een ontbijtbuffet willen, dan kun je die om de hoek krijgen in de leuke winkelstraat. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding, ga ik zeker vaker boeken. Oh ja, altijd via eigen website boeken! Al is het maar voor het geheime wachtwoord dat je krijgt....whahaha.

Kamertip: Medium kamer is groot genoeg voor 2.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Hotel_TheDutch, Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Bedankt voor het geven van uw super leuke review, dit stellen wij erg op prijs! Het is fijn om te horen, dat echt alles u zo goed is bevallen en dat onze free goodies u goed heeft gesmaakt.
Het was ons een genoegen om u als gast te mogen ontvangen.
We zien u graag terug bij The Dutch! :)

23 april 2018 beoordeeld

Met mijn vriend gingen we voor het eerste op weekend in Maastricht. We kozen voor The Dutch. Wat een leuk hotel! Zeer trendy en hip ingericht! De kamers waren ruim en proper. Het personeel zeer vriendelijk! De ligging was perfect, alles op wandelafstand te bereiken. Ik raad dit aan iedereen aan die naar Maastricht gaat!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Bedankt voor het geven van uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u een zalig verblijf heeft gehad in ons hotel en dat ons concept u goed is bevallen :)
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij The Dutch.

22 maart 2018 beoordeeld

Zeer aangenaam verblijf! Wij komen zeker terug in dit leuke hotel. Hier is goed nagedacht over de Guest journey en dat maakt je verblijf leuk, verrassend en aangenaam! Het is een aanwinst voor Maastricht :-)

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs in dit hotel verbleven met mijn beste vriendin. Ik had de kamer geboekt met het grote bad en de discobol. Helemaal fantastisch! Nog leuker dan op de foto’s. Overal is aan gedacht in dit hotel. Let vooral op de teksten her en der. Het hotel zit midden in Wijck. Top locatie dus. Wij komen zeker terug!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Bedankt voor het geven van uw review! Super om te horen dat u heeft genoten van de kamer en de extra's wat deze kamer te bieden heeft. Wij zien u graag terug bij The Dutch :)