Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wandeling

We hebben de Brunssummerheide bezocht en een prachtige wandeling gemaakt. Puur genieten van de ... meer lezen

vandaag beoordeeld
Deventernaar
Deventer, Nederland
Met z'n 10nen naar de hein om 'n uurtje of zo rond te lopen.

Beoordeeld op 6 maart 2020
Anton Z
Heerlen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 90 beoordelingen

Beoordeeld op 2 juni 2020

jammer was dat je niet naar de wc mocht, en dat er lanen waren die met een ijzeren bord je vertelden dat er de eikenprocessierups aanwezig was daar

Datum van activiteit: mei 2020
Beoordeeld op 20 april 2020

niet de moeite waard.er is te veel verkeer wat alles teniet doet,ook weinig tot geen insecten en andere kleine beestjes gezien..

Datum van activiteit: april 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Het is er leuk om te wandelen en rond te kijken .Genoeg dingen te zien . Vrijlopende dieren en ook achter tralies .En na 'n uurtje of 2 ga je dan wat drinken bij Schuttershüske waar je ook 'n hapje kunt eten .We doen het toch wel 2 of 3 keer per jaar .

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk wandelen , war een rust , wat een natuur.
Vanuit de voort , nieuwenhagen het bos , de brunssummerheide in gelopen.
Mooie paden aangelegd met oog voor de natuur.
Alles netjes geen troep of kapotte banken.
Wat een rust , wat een schoonheid en heerlijke geuren en kleuren bij een aanstaande , ondergaande zon.
Echte aanrader als je van echte natuur en rust houd.
Zeker de moeite waar, wij gaan dit vaker doen......

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

Hartstikke mooi en afwisselend natuurgebied. Paden goed aangegeven en er is veel te zien. Zelfs op een zondagmiddag zijn er veel rustige stukken.

Datum van activiteit: januari 2020