Slangenreizen Dagtochten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Uitstekende beleving

De chauffeur wist heel veel, het was leuk om zijn verhalen aan te horen, verder kwam hij wel een ... meer lezen

vandaag beoordeeld
woutv393
Zeker een aanrader

1 dagje in Parijs geweest en is zeker aan te raden. Mooie plek en bereikbaarheid met de metro is ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
968leannav
Lees alle 254 beoordelingen

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week voor de 4e keer met Slangenreizen op pad geweest. Dit keer ging de reis naar Kopenhagen, de andere keren dagtochten naar Londen en Parijs. De prijs-kwaliteitverhouding is oprecht prima. Je kunt voor weinig geld een dag of aantal dagen weg. Onze reis naar Kopenhagen was top! Zelden zo’n leuke chauffeurs in de bus gehad (Maurice en Carlo). Er werd van alles georganiseerd om de lange rit leuk te houden. We zaten in een goed uitziende bus. Was het krap? Ja? Maar daar is dan ook de prijs naar. Daarentegen was het hotel gewoon echt wel luxe (4-sterren). Dus alleen maar win-win. Ik raad de reis naar Kopenhagen echt iedereen aan.
En voor de overige dagtochtjes: ook die zijn prima!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Super leuke 4-daagse stedentrip naar Parijs gehad. Veel gezien en gedaan in zo’n korte tijd. De buschauffeuse was ontzettend aardig en behulpzaam.

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Was zo super geregeld en Parijs is een van de mooiste steden die ik gezien heb! Het was super gezellig om te gaan fietsen daar dus dat is een aanrader zo kun je veel van de stad zien boven de grond want de metro is ook super om ver te reizen maar dan zie je helaas niets boven de grond.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Fijne busreiziger 5 dagen Parijs gehad, goed programma en leuke buschauffeur. Hotel was ook prima, genoeg tijd om van alles te bezichtigen. Ondanks de Corona maatregelen toch erg goed te doen

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Super dagtrip gehad naar disneyland. Fijne nieuwe bus met heerlijke stoelen die bijna plat kunnen als je niemand achter je hebt zitten. Aardige buschauffeur(Carlo) die erg goed reed en je zo nu en dan leuke info gaf. Bus zat vol maar genoeg beenruimte en niet teveel stops. Fijne ochtendstop om even een ontbijtje te kopen en dan de mensen afzetten in Parijs geeft je meteen een mooie stadstour heb je de highlights zoals de eiffeltoren meteen ook gezien. Waren netjes 1030 in disney en gingen 2030 weer weg dus tijd zat gehad en ons erg vermaakt. Ook terug weer een stop waar je even de benen kan strekken en iets lekkers kopen/broodjes voor 't ontbijt. Echt een aanrader, goed geslapen in de bus en de reis vloog zo om(pro tip neem een nekkussentje, oordopjes en ooglapje mee)
Zeker een aanrader!