“Heerlijk gegeten”

vr 24/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 131 Restaurants in Heerlen
Keukens: Europees
Beschrijving: De Admiraal bestaat uit een drietal onderdelen: Ten eerste de Brasserie De Admiraal waar u terecht kunt voor lunch en diner. Maar u bent ook van harte welkom op ons terras voor een kopje koffie of een heerlijk coupe vers ijs. De brasserie kan ook dienst doen als ‘rustpunt’ voor gezelschappen en groepen. Denkt u bijvoorbeeld aan vertrekpunt voor dagtochten, met koffie en vlaai. Dan is er de Grote Zaal voor al uw feesten en partijen. Het is tevens een prima gelegenheid voor koffietafels of andere bijeenkomsten. En dan is er ook nog de kelder(feest)bar Lord Nelson waar u met uw gezelschap tot in de late uurtjes terecht kunt voor feestjes in besloten kring. De bar is een replica van het onderdek van het admiraalsschip van Lord Nelson; de beroemdste, Engelse admiraal in de historie. Er is ruimte voor zo’n maximaal 110 gasten. Sfeervol is deze bar zeker ook al met 40 gasten, mede door zijn geraffineerde indeling. Komt u gerust een keertje kijken om de maritieme sfeer te proeven.
4 weken geleden beoordeeld

Het eten was heerlijk en de bediening erg leuk en vriendelijk. Het was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. De volgende afspraak is al gemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 augustus 2021 beoordeeld

we konden nergens terecht in kerkrade door het orlando festival maar het was geen straf heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2021
4 augustus 2021 beoordeeld

Met ons vieren heerlijk gegeten bij Admira-al op Heerlerbaan! De bediening is heel attent en ontzettend vriendelijk, er werd bij voorbeeld heel goed rekening gehouden met de voedselallergie van mijn zoon. Verder heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

24 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten hier.
De bediening is heel aardig , en zijn goed op elkaar ingespeeld , als een geoliede machine.
Tot de volgende keer!

10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste x daar geweest en waren aangenaam verrast.
De cappuccino en walnootkoek was heerlijk, na een mooie wandeling door de omgeving kregen we een uiensoep en broccolisoep voorgeschoteld, een woord heerlijk.
Hierna genoten van een carpaccio en een kroket met brood en alles erop en eraan.
Genoten van begin tot einde.
De bediening was vriendelijk en attent.
Zeker de moeite waard om te bezoeken !!!

Reizigers die Restaurant Admira-al bekeken, bekeken ook

In Restaurant Admira-al geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.