eDreams
Expedia.comUS$ 81
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, fijne bedden, schone douche en toiletruimte, heerlijk ontbijt, parkeerruimte zat op 200 meter, leuk personeel, kleine maar complete kamer. In het centrum van de stad, veel eetgelegenheden op loop afstand. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een schoon en goed verzorgd hotel met een uitstekende ligging. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd alles werd snel bijgevuld als het bijna op was. Het personeel was allemaal heel vriendelijk en stond ons altijd netjes te woord

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het Hotel ligt in het uitgaansleven van Heerlen,
wat ook wat rumoer geeft in de avond.
De kamers zijn mooi en netjes,de bedden zijn uitstekend,
flatscreen,ook was er een mobile airco aanwezig.
Wat ik miste was een kast om je kleding op te bergen
(een paar extra planken tegen de muur zou een oplossing kunnen zijn)
Goede douche,en net sanitaire.
De kamers zijn pas gerenoveerd
Het ontbijt is op zich goed ,er is van alles aanwezig ,wat ik echt jammer vind is dat ze afbakbroodjes gebruiken ,zelf had ik broodjes die van binnen nog klef waren.
De warme bakker zit notabene op hoek.
Dat was het enige wat teleurstellend was.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 januari 2019

Ik twijfel tussen gezellig knus of oubollig ...
Krakende smalle houten trappen naar boven, piepende deuren en krakende vloeren. Het heeft wel iets kneuterigs. Alles ziet er netjes uit, en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tijdens openingstijden moet je door het er ondergelegen mexicaans restaurant naar binnen, iet wat ongemakkelijk als restaurant vol zit.
Kamers netjes verzorgd en schoon, douche is functioneel enkel kijk ik met mijn 1,85 mtr over de douche kop heen en heb je geen ruimte voor je toilettas, maar ach voor die ene nacht... who cares.
Zeer centraal gelegen aan het gezellige plein midden in het centrum met voldoende eetgelegenheden op loopafstand. Parkeergarage op 2 minuten lopen.

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben geen raam naar buiten, kamers aan de voorkant zitten boven het drukke plein.
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 november 2018

Mooie kamer, netjes en compleet , uitzicht over het marktplein, midden in het uitgaans centrum. Overal terrasjes en restaurantjes. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten! Zo gezellig gehad dat we in december terug gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018