NikiFeijen
Geleen, Nederland

Sprookjes belevenis in Limburg

Beoordeling van TerWorm Castle
5,0 van 5 bollen7 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een verblijf in Kasteel TerWorm is echt een belevenis. Vanaf het moment dat je het terrein oprijdt, voel je de bijzondere sfeer. Het kasteel heeft een prachtige tuin, waardoor je direct in een heerlijke “relaxmodus” komt.

De service is top. Het personeel is vriendelijk en professioneel, ze zorgen ervoor dat je je van harte welkom voelt.

Het eten in het restaurant was een hele culinaire belevenis. De gerechten waren creatief en elk bord was een plaatje. De wijnkeuze was uitstekend, inclusief deskundig advies van de sommelier.

TerWorm geeft een unieke ervaring waarbij luxe, comfort en gastronomie samenkomen. Het is de ideale plek voor wie op zoek is naar een speciaal uitje. Absolute aanrader!!
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Verwarmd zwembad
    2.7 km van TerWorm Castle
    Tulip Inn Heerlen City Centre F amp B Ontbijt
    2.2 km van TerWorm Castle
      1.9 km van TerWorm Castle
      Meestal is het zwembad rustig, maar er is genoeg te doen en te beleven hier!
      • Priceline
      3.6 km van TerWorm Castle
      Bar/lounge
        2.7 km van TerWorm Castle
        Meer hotels in Heerlen bekijken
        Beoordeeld op 25 januari 2024

Ik waande me in een goedkoop hotel. In december 2023 zijn we hier geweest voor 2 nachten. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Een vieze badkamer. Een bed wat niet lekker lag. De kamer temperatuur 25 graden was en niet in te stellen. En het avondeten behoor verpest werd. Als je dan contact zoekt, word je gewoon genegeerd. Mijn advies een veel te duur hotel voor de kwaliteit die krijgt. (€500 voor 2 nachten voor 2 personen).

Datum van verblijf: december 2023
        Beoordeeld op 30 oktober 2023

Wederom een megabelevenis bij Vd Valk maar nu in een mooi kasteel...
        Al bij de receptie waan je je in de middeleeuwen en wordt je goed behandeld door fijn personeel.
        Ook de kamer (Hofkamer) was perfect,netjes én schoon en het diner en ontbijt was perfect..
        Vd Valk bedankt.

Datum van verblijf: oktober 2023
        • Reistype: Reisde voor zaken
        Beoordeeld op 28 september 2023

Wij hadden een "Junior Suite", de kamer, het bed, de badkamer, de TV, en alles daarrond was perfect. Het 4gangen diner was excellent en de bijpassende wijnen lekker ! Ook de omgeving was leuk om te verkennen per fiets. De stad Heerlen was goed om enkele uren te vertoeven.

Kamertip: Ga gerust een paar dagen en boek een 4gangen diner, Aan te raden !!
        Datum van verblijf: september 2023
        Beoordeeld op 4 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fantastische hotel/ restaurant, hebben echt genoten. Wij hadden een suite in het kasteel met uitzicht op het park en terras. Heerlijk ontbijt s'ochtends en mooie omgeving. Service is ook heel goed. We verbleven er 2 nachten, met de familie wat erg leuk was.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 30 juli 2023 via mobiele applicatie

Een super hotel! Geweldig goede service. Echte gastvrouwen en heren. Schitterende torenkamer, voortreffelijk diners met heerlijke wijnen. Het uitgebreide ontbijt niet te vergeten. Lekker ontspannen op het terras. Alles was in één woord top. Wij komen zeer zeker terug.

Kamertip: Bezoek ook zeker de kasteel tuin.
        Datum van verblijf: juli 2023