Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 september 2023

Wij hadden een "Junior Suite", de kamer, het bed, de badkamer, de TV, en alles daarrond was perfect. Het 4gangen diner was excellent en de bijpassende wijnen lekker ! Ook de omgeving was leuk om te verkennen per fiets. De stad Heerlen was goed om enkele uren te vertoeven.

Kamertip: Ga gerust een paar dagen en boek een 4gangen diner, Aan te raden !!
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 4 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fantastische hotel/ restaurant, hebben echt genoten. Wij hadden een suite in het kasteel met uitzicht op het park en terras. Heerlijk ontbijt s'ochtends en mooie omgeving. Service is ook heel goed. We verbleven er 2 nachten, met de familie wat erg leuk was.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 30 juli 2023 via mobiele applicatie

Een super hotel! Geweldig goede service. Echte gastvrouwen en heren. Schitterende torenkamer, voortreffelijk diners met heerlijke wijnen. Het uitgebreide ontbijt niet te vergeten. Lekker ontspannen op het terras. Alles was in één woord top. Wij komen zeer zeker terug.

Kamertip: Bezoek ook zeker de kasteel tuin.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 14 juli 2023 via mobiele applicatie

Weer eens naar Ter Worm geweest. Altijd fijn om daar een paar dagen te zijn. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamers en heerlijke bedden.
Het terras aan bet water is uitermate relaxed. De waterhoentjes scharrelen er gezellige rond. Enige minpuntje: we hadden een culinair diner, maar er was niet veel culinairs aan. Misschien zijn wij teveel verwend, en geen reden om niet terug te komen.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 27 mei 2023 via mobiele applicatie

Wij komen regelmatig bij Terworm en constateren de kwaliteit langzaam achteruit gaat.
Wij gingen borrelen op het terras, duurde 15 minuten voordat de bestelling werd opgenomen, deze keer “de borrel plank “.Na 20 minuten kwam de plank ter tafel.
Teleurstelling: er lag voor nog geen €5,00 inkoop aan eetwaren en zeer calorierijk:
Vette kaas, vette worst,tapenade en qua Emile zonder enige smaak,
Het extra bestelde brood werd niet geserveerd: vergeten!!
Voorlopig komen niet meer!

Hilbrand Bodewes
Oud restaurant eigenaar (Frankrijk)

Datum van verblijf: mei 2023