Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 190
Hotels.comUS$ 189
TravelocityUS$ 189
PricelineUS$ 190
Orbitz.comUS$ 189
TripadvisorUS$ 189
Beoordeeld op 24 april 2022

in bijzondere ambiance, er even echt "tussenuit", om te genieten, van goede en vriendelijke verzorging, bijzondere stijlkamers en uitstekend verzorgd ontbijt en verrassende keuken. De heerlijke rust van de landgoed omgeving, en de prachtig (door natuurmonumenten) verzorgde kasteeltuin, evenals het grote landgoed.
Tenslotte is het zeker genieten op het heerlijk zonnige kasteelterras.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Mooie locatie midden in de bossen. Kasteel en binnenplaats zijn erg mooi. Wij hebben een zaaltje gebruikt wat van alle gemakken voorzien was. Diner en ontbijt prima voor elkaar. Personeel bij diner was erg vriendelijk, mensen bij de receptie en en de bar iets minder (wellicht erg druk?) Kamers erg verouderd, maar wel goede bedden.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 september 2021

Prachtige Locatie ! Mooie authentieke suite met kingsize bed en prachtige badkamer met uitzicht.
Torenbalkonnetje om met een glaasje bubbels van het uitzicht te genieten. Top bediening/ personeel!
Klasse arrangement.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Eén nacht verbleven in dit prachtige kasteel. Had deze overnachting met diner kado gekregen. Het kasteel en de omgeving is echt een plaatje. Zowel binnen als buiten prima onderhouden. Uitstekende ligging voor mooie fietstochten naar centrum Heerlen en de Brunsummerheide. Hadden een zeer romantische kasteelkamer (alleen wel met de bagage 3 trappen op, maar ja) met de originele balken (denk om je hoofd), een ruim bed en prima badkamer. Uitzicht op de binnenplaats. Fantastisch diner heerlijk buiten aan het water. Snelle en gezellige bediening en een fijne sfeer. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Kortom een absolute aanrader, ook voor meerdere nachten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in de Torensuite Blanc.
Het kasteel is gesitueerd in een prachtige omgeving en zodra je de auto uitstapt kom je tot rust! Omdat onze kamer nog niet gereed was hebben we lekker geluncht in het restaurant en hebben we heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. De kamer was geweldig en tot in de puntjes verzorgd.
Het ontbijt de volgende dag was top. Tafelbediening voor a la carte gerechten. Dus heerlijke eggs benedict cooked to order in plaats van roer ei uit een pakje (die je vaak tegen komt bij hotels). De keuze was reuze en de producten luxueus.

Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021