Gratis annuleren tot 04/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 218
PricelineUS$ 218
TravelocityUS$ 228
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Eén nacht verbleven in dit prachtige kasteel. Had deze overnachting met diner kado gekregen. Het kasteel en de omgeving is echt een plaatje. Zowel binnen als buiten prima onderhouden. Uitstekende ligging voor mooie fietstochten naar centrum Heerlen en de Brunsummerheide. Hadden een zeer romantische kasteelkamer (alleen wel met de bagage 3 trappen op, maar ja) met de originele balken (denk om je hoofd), een ruim bed en prima badkamer. Uitzicht op de binnenplaats. Fantastisch diner heerlijk buiten aan het water. Snelle en gezellige bediening en een fijne sfeer. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Kortom een absolute aanrader, ook voor meerdere nachten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in de Torensuite Blanc.
Het kasteel is gesitueerd in een prachtige omgeving en zodra je de auto uitstapt kom je tot rust! Omdat onze kamer nog niet gereed was hebben we lekker geluncht in het restaurant en hebben we heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. De kamer was geweldig en tot in de puntjes verzorgd.
Het ontbijt de volgende dag was top. Tafelbediening voor a la carte gerechten. Dus heerlijke eggs benedict cooked to order in plaats van roer ei uit een pakje (die je vaak tegen komt bij hotels). De keuze was reuze en de producten luxueus.

Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

In mei verbleven we in dit hotel.
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen.
We hadden een zeer ruime kamer in het pachthof met uitzicht op de binnenplaats en het groen rondom het kasteel.
Omdat we nog met de coronaregels te maken hadden moest er op de kamer gegeten worden, er was daar een mooie gedekte tafel voor geregeld.
Het diner was meer dan uitstekend en iedere gang werd apart gebracht.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en werd ook netjes tot aan de kamerdeur gebracht op de van tevoren bestelde tijd.
Kortom het was een geslaagd weekend.
Vriendelijk personeel en een hele mooie locatie.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 13 juli 2021 via mobiele applicatie

Op een prachtige zonnige dag zijn we naar Kasteel Ter Worm gefietst
en hebben heerlijk op het terras geluncht.
De Lunch van de dag: Tonijn met krabsalade; piepkuiken en cheese cake.
De gerechten waren heerlijk en werden mooi opgediend.
We hebben genoten en gaan dit zeker nog eens doen

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Het kasteel is werkelijk schitterend opgeknapt. Het is nu hotel en restaurant. Er zijn in het natuurgebied diverse wandelpaden aangelegd dus is het onmogelijk om het kasteel te vermijden. Op de binnenplaats heerst een serene rust. Als wandelaar mag je hier uitrusten. De tuinen bij het kasteel zijn nieuw en het theehuis wordt nu gebruikt voor het sluiten van huwelijken. Pracht locatie.

Datum van verblijf: april 2021